Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo men han skiter bevisligen i proportioner den där mannen. Han har ju helt åt helvete för stora vader för resten av kroppenDen har han kört länge, varvat med en Certina DS Action Chrono, båda klockor alldeles för stora för hans handleder.
Har för mig att han har pratat om den i någon videon, ser ut som en SBGH271 om jag inte misstar mig.PewDiePie - Ser ut som en Grand Seiko. Frågan är vilken modell..
Hahahah du fick mig att skratta högtJo men han skiter bevisligen i proportioner den där mannen. Han har ju helt åt helvete för stora vader för resten av kroppen
![]()
Håller med; inget fel på Certina. Fortfarande för stor, dock. Kanske nya DS med integrerad länk kunde vara något för honom? Alternativt byta till (i min mening mycket trevligare märket) Tissot, och en PRX35.Inget fel på Certina anser jag. En anrik schweizisk tillverkare som ligger bakom flera odödliga modeller. Hög kvalitet till bra pris. Inget att fnysa åt.
Sitter och ser dokumentären nu på svt play och noterade just detta. Han verkar burit den ganska många år. Smakligt iså fall att ha en klocka som man gillar länge.Sven-Göran "Svennis" Eriksson ser ut att bära en Daytona från 90-talet. Den passar honom.
![]()
Ny klockaStatsministern i en Certina. Tycker han i allmänhet har en rätt juste stil, men lite roligare klockval skulle han kunna kosta på sig.
![]()
Certina DS PH200M tror jag.Kanske ingen ”kändis” men med i hotel romantik, vad är det han bär tro?![]()
![]()
Tack ska du ha! Tycker den är riktigt snyggCertina DS PH200M tror jag.
Påminner lite om omega seamaster
Kung Alvar.![]()
Kanske ingen ”kändis” men med i hotel romantik, vad är det han bär tro?![]()
![]()
Certina DS PH200M tror jag.