Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hydron passade ruskigt bra med lädret!
Det här är en tråd för mig! Här kmr några mobilbilder
![]()
Postade den här nyligen, och slängde mest på bandet för att jag hade gjort det själv och behövde en klocka att prova på... Men jag tycker att det funkar så det fick sitta kvar!!![]()
Jag älskar din Blancpain! Vad har den för ref?![]()
Snyggt, ska nog tänka i liknande banor till min spadvisade japan:![]()
Postade den här nyligen, och slängde mest på bandet för att jag hade gjort det själv och behövde en klocka att prova på... Men jag tycker att det funkar så det fick sitta kvar!!![]()
Ledsen att göra dig besviken..Det är en Seiko med en FFF-tavla..googla lite så krm du hitta storyn bakom det.
Haft lite tankar att prova på brunt läder men inte lyckats hitta allt för många bilder på det. Så funderar på om det finns en anledning till det kanske?
Snyggt. Tänkte dock inte på nato just. Men släng gärna upp nån mer bild på din med brunt läder.
Snyggt. Tänkte dock inte på nato just. Men släng gärna upp nån mer bild på din med brunt läder.Har lite svårt för det förhållandevis stora mellanrummet mellan pinsen och boetten.
Tack för tipset. Slog till direkt på ett Medici. Alltid kul att testa.Kolla sidan innan, där postade jag en bild med brunt läder. Tror Hirsch Medici fungerar till PO2500 och då slipper du mellanrummet
Tack för tipset. Slog till direkt på ett Medici. Alltid kul att testa.
Klart man ska läder på dykareDetta hirsch-strap har WR rating på 100m(?!)
![]()
![]()