• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Läderdykartråden

Wi

NLA
2-Faktor
Det här är en tråd för mig! Här kmr några mobilbilder

T2BMFX2.jpg

dmkobwv.jpg

wrL94El.jpg

uxJSCYS.jpg
 

Hubbatix

Cartier
_MG_3703_zpsfbf6c566.jpg


Postade den här nyligen, och slängde mest på bandet för att jag hade gjort det själv och behövde en klocka att prova på... Men jag tycker att det funkar så det fick sitta kvar!! :)
Snyggt, ska nog tänka i liknande banor till min spadvisade japan:

IMGP9383kopiera1-800.jpg



Här är en favoritkombo, det überschöna lädersnöret är faktisk ihopsnickrat av ingen mindre än självaste herr plattfot:

IMGP9939_redigerad-800.jpg


IMGP9919_redigerad-800.jpg


Jo, jag har nog en viss fäbless för klockor med "karaktär"... :cigar:
 

Wi

NLA
2-Faktor
Snyggt. Tänkte dock inte på nato just. Men släng gärna upp nån mer bild på din med brunt läder. :) Har lite svårt för det förhållandevis stora mellanrummet mellan pinsen och boetten.


Kolla sidan innan, där postade jag en bild med brunt läder. Tror Hirsch Medici fungerar till PO2500 och då slipper du mellanrummet
 

Skolläraren

Panerai
Det blir ett lädernato till Explorern när länken ska få sig ett ultraljudsbad efter jul. Om någon har bilder på en sådan, eller liknande, kombination så vill jag gärna se!
 

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
Hirsch Liberty på LHC, blev rätt bra men viklåset verkade inte funka på så tjockt band.
 

Bilagor

  • DSC01966.JPG
    DSC01966.JPG
    154.1 KB · Visningar: 88
  • DSC01970.JPG
    DSC01970.JPG
    227 KB · Visningar: 87
Topp