Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns nog många som gör det. Inget problem att gå vilse men skönt med många rumJa nästan 400 kvm. Finns det någon på forumet som sitter i en lägenhet som är lika stor eller nästan? Tänker mig att man typ måste gå vilse
Fullt med döda djur, döskallar och riddare ehhhhh jo 110% spökeri lär pågå där !Vadå "måste spöka"? Fan är ni åtta bast som skriver det
Äh men lägg avFullt med döda djur, döskallar och riddare ehhhhh jo 110% spökeri lär pågå där !
Precis i min smak när jag var typ 10 bast.. Intressant att det är nån som förverkligar det.
Lite förvånad att "prydnadssakerna" inte faller dig i smaken. De känns onekligen som en förlängning av ditt upplysta vitrinskåp med knivar och hundkranium.
IWC flieger i guld och Breguet tradition (som nedan fast med vit urtavla)
Fantastisk lägenhet! Grym inredning, slår ju alla kubiska vita designtråkställen på fingrarna så det smäller om det
Kan mycket väl vara den. Jag gillar den inte alls. Den ser för grovhuggen ut och inte tillräckligt arbetad. Kan vara dem stora obehandlade skruvarna som gör det, men mina tankar går till en gammal ångmaskin..
Tradition är grym irl! Här är när jag testar en väns (dock bigboy-modellen)Kan mycket väl vara den. Jag gillar den inte alls. Den ser för grovhuggen ut och inte tillräckligt arbetad. Kan vara dem stora obehandlade skruvarna som gör det, men mina tankar går till en gammal ångmaskin..
Tradition är grym irl! Här är när jag testar en väns (dock bigboy-modellen)
Väldigt udda bostad.
Kan nog hitta på mycket roligt där, bör dock ha en säck med cash även efter köp.
Nuvarande inredning var dock helt under isen, kändes en smula som att man jagar "ett" samtalsämne i varje rum. Krystat, sa Bull.
Precis i min smak när jag var typ 10 bast.. Intressant att det är nån som förverkligar det.
Nej! Grymt casa ju, hade jag haft 60 mill liggandes hade jag köpt det direkt och huserat hela grabbgänget därBör man skämmas om man känner personen som bor där?
Bör man skämmas om man känner personen som bor där?
Det vore intressant att veta..Horribelt. Men vem är det som bor där?
Det vore intressant att veta..
De boende står nog registrerade på Ankargränd 2, i och med att det är en hörnfastighet. (Ja, jag är uttråkad på jobbet)Enligt rykten på internet är det ingen mindre än Porr-Lasse som bor där. (Alltså Lars Axelsson)
Detta är alltså Sveriges svar på playboy mansion? Om ja så gör sig inredningen helrätt!Enligt rykten på internet är det ingen mindre än Porr-Lasse som bor där. (Alltså Lars Axelsson)