• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lägenhet 60 Miljoner, vilka klockor?

Skulle lätt kunna bo där?

  • Nej, inte min stil alls!

    Röster: 25 21.7%
  • Yes utan tvekan, med giraffer och allt.

    Röster: 63 54.8%
  • Avskyr folk som skjuter djur som giraffer och dylika!

    Röster: 27 23.5%

  • Totala väljare
    115

Andyrew

Cartier
Otrolig lya alltså. Det närmsta man kan komma ett slott i innerstan? Känns som en excentrisk adlig gammal man har bott där.

Är inget fan av jakt på exotiska/utrotningshotade djur men diggar lyan starkt, trä, mer trä, valv och pelare,

What's not to like liksom?
 

JayJay

Rolex
Bland det bästa jag har sett. Den som har knutit ihop den där inredning måste ju vara ett kreativt geni. Härligt, utflippat och excentriskt på ett positivt sätt.
 

ScubaKing

Audemars
Lite förvånad att "prydnadssakerna" inte faller dig i smaken. De känns onekligen som en förlängning av ditt upplysta vitrinskåp med knivar och hundkranium. :D

Sant, men jag dödade aldrig hunden, den självdog :cool:.

I övrigt är jag helt emot nöjes-jakt på djur som giraff, Elefant och andra snabeldjur som man skjuter för betarna, även apa, gorilla o.s.v

Kan acceptera jakt på djur där man gör det för att korta ner stammen som börjar bli för stor, älg och möjligen varg.
 
Senast ändrad:

ScubaKing

Audemars
IWC flieger i guld och Breguet tradition (som nedan fast med vit urtavla)

Fantastisk lägenhet! Grym inredning, slår ju alla kubiska vita designtråkställen på fingrarna så det smäller om det :)
Breguet_Tradition_7027BR_R9_9V6_1.jpg

Kan mycket väl vara den. Jag gillar den inte alls. Den ser för grovhuggen ut och inte tillräckligt arbetad. Kan vara dem stora obehandlade skruvarna som gör det, men mina tankar går till en gammal ångmaskin..
 

SdV

Omega
Extremt smakfull lägenhenhet. 400 M2 mancave ju. För en som jagar är det det knappast några konstigheter med troféer etc.
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Väldigt udda bostad.
Kan nog hitta på mycket roligt där, bör dock ha en säck med cash även efter köp.
Nuvarande inredning var dock helt under isen, kändes en smula som att man jagar "ett" samtalsämne i varje rum. Krystat, sa Bull.

Precis i min smak när jag var typ 10 bast.. Intressant att det är nån som förverkligar det. o_O

Cash efter köp lär man ha då huset köptes när priserna var som lägst, och Zingo - jag har hört att renovering och inredning har skett steg för steg ända sen åttiotalet. Vissa inslag va väl the shit på den tiden :rolleyes::cigar:
 

Husse

Patek
Inte så barnvänligt(!) med all arsenik i de uppstoppade djuren. Men varför ha barn när man kan fylla livet med klockor i stället!;)
Fantastiskt! En svår balansgång mellan kitch (stavas det så?) och klass!
Erkänner att jag fascineras av bostaden!
 
Topp