Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar på exakt samma sak dock den blåDet blir en Aqua Terra i trettioårspresent till mig själv. Om nån har en till salu hör av er. Svart urtavla.
Ändrar mig till 20222021 game over!
Gick sådär kan konstateras…Målsättning passar nog bättre för mig än löfte i detta avseende.
- ”Rusta” (nytt glas, länk/band mm) en av mina beaters som har potential att användas mer om den får lite TLC.
- Antalet klockor ska vara max en fler än idag.
- Någon av följande ska prytt min handled en tid: Reverso (igen), bb58 Blue, santos (igen), Dj 16200, DD (den sista tror jag ju knappt själv - ambitionen har funnits i typ 5 år).
Gott slut och gott nytt allesammans!
En tillbakablick.. Min önskan för 2021 slog in. @ERIKSON URHANDEL kan man alltid lita på. Speedmaster 321 Ed White levererades dagarna före jul.Lovar och lovar ?... Det beror på om @ERIKSON URHANDEL kan få fram en omega speedmaster caliber 321 under året
Nog snubblade jag över både det ena och andra under året…Ska 2021 bli året när inget nytt införskaffas? Just nu ser det nog så ut då jag har det jag suktat efter. Men sen snubblar man väl över något oväntat som man inte kan låta bli. Brukar ju vara så.
Ska vi summera hur det blev?Jag har under 2020 köpt både Panerai 663 och en Rolex Daytona.
Så jag hoppas att 2021 blir ett lugnt år då jag inte handlar något alls.
Om nu inte min AP RO15500ST skulle vara tillgänglig, då kanske jag kan bryta mitt löfte.