• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lär känna mig, Richard Dahlgren, lite mer

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Jag blev tillfrågad av Denke om han fick intervjua mig, jag sa ja och det resulterade i två avsnitt vilka ni fr.o.m idag torsdag kan lyssna på.
Sök på URBILDNINGSRADION, podcasten hittar ni där poddar finns, t.ex Acast, Itunes, Spotify m.fl
Med hopp om att ni finner avsnitten intressanta;-)

Underbar lyssning!
Richard, du sålde min första ”riktiga” klocka till mig, en Sinn U1. Sen dess har det bara gått utför :D

Till andra som inte besökt Richard och hans härliga kollegor på Erikson Urhandel - gör det nu. En på riktigt underbar upplevelse.

Richard, jag tyckte det var jättefint och höra om dig och din resa....jag hade tänkt säga ”i klockornas värld” men du är ju faktiskt född in i det. Roligt att höra din familjebakgrund, speciellt roligt är det för att din far då sålde min farfar Omegan vi fortfarande har kvar och värderar högt; familjens första ”riktiga” klocka efter att vi fick fly efter kriget.
Jag vet inte om jag har sagt det till dig men sättet ni sköter er butik i Sumpan är ett förbannat föredöme, jag är väldigt glad över att få kalla mig kund. Från en handelsman från en lång linje av handelsmän till en annan; snyggt.

Precis lyssnat på posen. Riktigt riktigt bra. Skulle vara kul att se en bild på armeklockan @ERIKSON URHANDEL

Vi postar en del bilder och klipp från avsnitten på Urbildningsradions instagram. Men här kommer bild på arméklockorna!

2761141A-A673-4555-BFC3-4BDFD7DFA7B7.jpeg

Tillbaka
Topp