Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra den där. Både @Limeee och din i guld såklart. Ända jag är osäker på är dom långa luggarna. Hade gärna testat en, inte någon som hänger i Göteborg om dagarna?![]()
Mina 17,5 kan bli utmanande dåDen är grym! Min är tyvärr long gone kanske just pga att det är ganska mycket klocka. Måtten på pappret är väl typ 38.5? Skulle säga att den bärs mer som 40+
Här på 18.5cm platt handled
![]()
![]()
![]()
Tur det finns en äldre Marine på 35 mm då.Mina 17,5 kan bli utmanande då![]()
Tur det finns en äldre Marine på 35 mm då.
Nope, men är lite mer gubbstekig. Inte lika odräglig men känns lite skönt vulgo ändå. Speciellt på länken.Tycker inte den har riktigt samma skattemitaraura men absolut ett alternativ
Nope, men är lite mer gubbstekig. Inte lika odräglig men känns lite skönt vulgo ändå. Speciellt på länken.
Minns faktiskt inte hur den såg ut. @aleks ?Vill minnas att jag sett en fullständigt nerisad någon gång också, länk och allt? Känns som något du skulle kunna ha koll på
Vad för referens är det på 35mm?Minns faktiskt inte hur den såg ut. @aleks ?
Den är så sjukt bra och passar typ till allt. Dock tänker jag likadant på bandhornen som @JoakimSKör Breguet idag
![]()
Lagom på alla sätt.