• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lövet

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Lövet har handlat av mig utan några som helst problem, symptatisk och lugn kille. Kommer med säkerhet göra fler affärer med honom i framtiden.
 

Zeta

Omega
Handlade f2f klocka av mig hur smidigt som helst. Väldigt bra och trevlig köpare som jag tveklöst skulle göra affär med igen och rekommendera!
 

moka

Omega
Sålde en klocka till lövet f2f i en smidig affär! Mycket trevlig köpare med rak och snabb kommunikation! Rekommenderas!
 

Bolio

Panerai
Sålt ett stycke " dyrare " klocka till Lövet och allt funkade som en smidig affär ska fungera. Vi hann även med en god kopp Java och en hel del trevligt samspråk där huvud ämnet såklart var tidsindikatorer. Jag bor en bit upp i landet men Lövet erbjöds sig direkt att möta mig på vägen så att jag slapp den långa resan tur och retur. Vid nästa affär som vi eventuellt gör har jag inga som helst funderingar på att skicka pengar el ur direkt så vi båda slipper resa.
En klockren GG i mina ögon och tack för ett mycket trevligt möte. Önskar dig och de dina den bästa av somrar.
 

xjoeyw

Omega
Fick hjälp av Lövet angående referens på en forum-medlem som saknade GG-tråd. Fick en bra beskrivning och gjorde affär med killen som Lövet rekommenderade. Allt gick finfint, tackar för reken. 100% GG.
 

Pontusk

Omega
Sålde en klocka till Oliz genom Lövet. Oerhört smidig affär. Skulle definitivt göra affär med både Oliz och Lövet igen.
100% good guy.
 

linus84

Omega
Ni som handlat med mig får gärna skriva en liten kommentar! Trevlig afton!
Köpte min första Datejust av Lövet, en mkt trevlig, seriös och bra kille! Affären var super smidig och blev bjuden på kaffe både på dagen jag titta på den samt dagen efter då jag köpte den så en upplevelse likt den man får när man går in på Cartier och handlar (skrivet med glimten i ögat)

100% good guy, hoppas på framtida affärer tillsammans!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde precis en klocka i "övre medelklassen" till @Lövet FTF. 100% nöjd med kontakt och affär.
Rekommenderas varmt.
 

tosato

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka f2f till @Lövet nyligen. Trevlig kille, gick snabbt och smidigt. Blev därtill också bjuden på en blank kaffe 👍
 

DrPhil

Omega
2-Faktor
Sålt några kvalitetsband till @Lövet F2F. Enkelt, smidigt och trevligt! Hade jag inte haft bråttom iväg hade det varit kul att få surra mer 😊 100% goodguy. Next time!
 
Topp