Fan, här sitter man i snålblåst och minusgrader....![]()
Sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, här sitter man i snålblåst och minusgrader....![]()
Nära korsningen rodeo/wilshire finns det en rätt nice uraffär, se kartnålen på bilden. Sen finns det ju typ alla märken o några till längs rodeo. Jag blev helt köpsjuk i somras.![]()
tack för bilder o info! Du testade ju en PO. Hur ser prisbilden ut?
Glöm inte bort Fremont Street när ni kommer till Las Vegas. Ett av de mest bisarra ställe jag besökt, så enormt mycket som hände överallt samtidigt - pappor som puttade fram sina söner (5-6 år) till bikinibrudar för att ta fotoalbum-bilder, pundare som hade hallisar, småväxta som jonglerade, mamma och dotter som strippade, svärdslukare, människor som flög över huvudet i ziplinen, band som spelade på olika scener lite här och där, militärveteraner som tiggde, white trash som var asfulla och bråkade osv. osv.
Var tvungen att döva mig lite med någon slags Daiquiri i plastglas...
![]()
Klart du ska ha en guld panna!![]()
Alla behöver en rejäl guldbeaterKlart, som beater då![]()
Glöm inte bort Fremont Street när ni kommer till Las Vegas. Ett av de mest bisarra ställe jag besökt, så enormt mycket som hände överallt samtidigt - pappor som puttade fram sina söner (5-6 år) till bikinibrudar för att ta fotoalbum-bilder, pundare som hade hallisar, småväxta som jonglerade, mamma och dotter som strippade, svärdslukare, människor som flög över huvudet i ziplinen, band som spelade på olika scener lite här och där, militärveteraner som tiggde, white trash som var asfulla och bråkade osv. osv.
Var tvungen att döva mig lite med någon slags Daiquiri i plastglas...
![]()
Freemont street är galenskaper...Eftersom du saknat det @daviden !
Överraskade familjen med en limo en kväll, åkte runt lite, smådrack lite och bars myste, besökte då bl.a. Freemont street
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken jävla soppa![]()