• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Land Dweller tråden

Been

Diamant
2-Faktor
B&R Testpilot
Dags att dra igång en Land Dweller tråd då det börjar finnas några på forumet @mario1971 @Hook
Min är ju 36 mm finns ju även 40mm
image.jpg

image.jpg
image.jpg

Gah! Har känt mer och mer att jag är sugen på en Land-dweller. Fick ni tilldelning från AD eller har ni köpt någon annanstans? Har ni fler bilder som ni vill dela med er av?

Jag letade i telefonen, men hittade inte bilder.
Jag får väl kliva in hos AD och göra ett försök på att köpa en så man alltid kan ta bilder.
Ah, trodde du hade en! 😅 Det har verkligen lugnat sig nu på andrahandsmarknaden, man kan få en LD 36 får strax över utgång hos AD. Undrar om det varit lite lågt intresse nu när klockan landat lite? Kanske finns chans att få den hos AD nu med lite tur.. 🤔

Ah, trodde du hade en! 😅 Det har verkligen lugnat sig nu på andrahandsmarknaden, man kan få en LD 36 får strax över utgång hos AD. Undrar om det varit lite lågt intresse nu när klockan landat lite? Kanske finns chans att få den hos AD nu med lite tur.. 🤔
största sannolikhet lägre intresse än många andra modeller pga listpris är väldigt högt.

Intresselistan kan iof va lång om det är låg tillverkning och tilldelning.

Hoppas du får den snart , hur var första intrycket visst är den mycket bättre live än på bilder.
Ja, den är ju sjukt mycket bättre live. Man ser den live, då vill man ha den. Sen tittar man på bilder i efterhand och blir tveksam. Intressant att den upplevs så annorlunda på bild jämfört med IRL när de flesta andra klockor upplevs mer likadant.. Hoppas på tilldelning snart!

Var hos Bergströms i Göteborg för några veckor sedan och provade Everose 40mm.
Blev galet kär och hade gladeligen pantsatt halva mitt liv där och då och dom hade den för omgående leverans.
Tyvärr så löser jag inte riktigt designen, finns liksom ingen harmoni eller linje i tavlan, det blir lite "vi skickar in lite av allt".
Den hade kunnat bli så bra...

Var hos Bergströms i Göteborg för några veckor sedan och provade Everose 40mm.
Blev galet kär och hade gladeligen pantsatt halva mitt liv där och då och dom hade den för omgående leverans.
Tyvärr så löser jag inte riktigt designen, finns liksom ingen harmoni eller linje i tavlan, det blir lite "vi skickar in lite av allt".
Den hade kunnat bli så bra...
Du blev galet kär och har gladeligen pantsatt halva ditt liv för en klocka vars design du inte gillar? 🤔

Tillbaka
Topp