• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lansering Sjöö Sandströms Royal Capital redefined

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
första bilden släppt, vad tycker ni?

Guld och blått är ju en grym kombo!
Kommer den i stål med tro?

785b9f8f-8cb2-4cfa-82ae-0748981f1bfb.jpg

819E1C7E-6D1D-47E4-A3E7-1799BCE1A266.jpeg
 
Senast ändrad:

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
”Tror” den endast kommer i guld (enligt @Margarinkungen ?) Men den borde väl komma i stål senare, hoppas man?! Med datum är den helt klart en kandidat för mig i alla fall, riktigt snygg och lite mer ”vardagsvänlig”.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den blåa var fantastiskt snygg. Kommer den i stål/vitguld/platinum skulle det vara ännu bättre (för mig)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Blått är flått - Däremot behöver man se det blåa i verkligheten innan jag gör slutgiltigt betyg, måste VERKLIGEN vara rätt typ av blå.
 

CCB

Cartier
2-Faktor
Jag hade gärna sett en stålvariant, guld är inte min kopp te. Sedan håller jag med föregående talare om att en matchande ram kring datumfönstret hade varit pricken över i:et.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor

F78C9099-1697-4373-AE8F-45C2A28C3F16.jpeg

EE3C9291-5DB0-4ADD-A326-C199E7DAC37E.jpeg

Hade absolut inte tackat nej! Men skall jag vara petig så gillar jag inte formspråket på datumet och den vita bakgrunden dessvärre! Klockan ser även bättre utan logga enligt mitt tycke. Blir ingen harmoni i mina ögon. Till sist det hade räckt med STOCKHOLM på tavlan och utan datum för mig iaf.
 
Topp