• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

larra64

Wiliamo

Panerai
Jag har sålt till Lars vilket jag endast kan kommentera som en smärtfri och trevlig affär. Trovärdig kille som håller vad han lovar :) 100% goodguy, rakt igenom!
 

McFly

Cartier
Sålde en klocka till Lars. Inga konstigheter! Snabb betalning, trevlig och tillmötesgående. Gör gärna affär igen!
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Köpt en Tudor av Lars. Klockan var i beskrivet skick och levererades mycket snabbt efter att jag skickat pengarna. En mycket trevlig säljare. Rekommenderas varmt!
 

hejhå

Omega
Sålde min Seiko till Lars, inga som helst problem. Snabb betalning och tät kontakt under hela försäljningen! Rekommenderas!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Orient F2F av Lars. Mycket trevlig, snabbt och smidigt, hoppas kunna göra fler affärer med honom.

Rekommenderas starkt, en solklar Goodguy!
 

MrDali

Omega
Sålde en Rolex plånbok till Lars. Gick väldigt snabbt och smidigt, kommer definitivt att göra affärer med honom igen.
Rekommenderas, en Goodguy!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Har sålt Seiko till Lars.

Trevlig konversation och snabba beslut.
Betalningen inne på ett kick.

Full pott som köpare helt enkelt!
 

rzc

Omega
Sålde ett repobjekt till larra64, inga konstigheter, trevlig, tillmötesgående och snabb betalning,
Tummen upp!
 

givetvis

Omega
Köpte en Casio av larra64! Snabb kommunikation och leverans. Klockan var precis som beskriven. Dvs absolut inga konstigheter! 100% Goodguy och skulle inte tveka en sekund att göra ytterligare affärer med honom! :)
 

Norr_mange

Breitling
Gjorde en f2f affär idag med Lars.
Mycket trevligt kille och allt har gått väldigt snabbt och smidigt.
Hoppas på göra fler affärer med honom.

Goodguy och rekommenderas starkt.
 
Topp