• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Larsmustasch

Köpte en Seiko av Larsmustasch för en vecka sedan och är grymt nöjd.
Klockan skickades direkt efter mottagen betalning och paketet kom fram tryggt och säkert ett par dagar senare. 100% Good Guy!

Sålde en klocka i 2k-klassen till Larsmustasch.
Supersnabb betalning och trots Postnords flera dagar försenade leverans och ovisst ankomstdatum höll Larsmustasch en genomtrevlig och tålmodig kommunikation. Rekommenderas varmt som goodguy!

Handlat en klocka i 20.000:- klassen med trevligt bemötande och ett blixtsnabbt överlämnande samma förmiddag.

Köpte en klocka för cirka 2k av Larsmustasch. Smidig affär, snabbt på posten och klockan överensstämde helt med beskrivning och bilder.
Klar goodguy!

Sålt en klocka till Larsmustasch och allt gick hur smidigt som helst. Gott snack och trevligt bemötande. Ses gärna igen för nya affärer!

Ja har totalt glömt bort detta!
Sålt en klocka till Larsa, han körde från Vässan ner till Sthlm i ösregn för att hämta upp denna Sinn

bra kille, (träffade han aldrig då flickvännen blev budbäraren) hyvens kille!

Köpte en Speedmaster av Lars, inga som helst problem. Välpaketerat, bra kommunikation hela vägen osv. 100% goodguy.

Köpt en Aquaracer av Lars, motsvarade alla förväntningar. Trevlig kille och allt gick väldigt smidigt! Rekommenderas.

Sålt klocka i <5k klassen på distans utan några konstigheter.

@Larsmustasch kontaktade mig och frågade om jag vilje sälja en klocka och det föll väl i tiden för mig så blev affär :)

Trevligt snack dessutom, Goodguy!

Sålde nyligen en klocka till larsmustasch.
Skulle ändå till hans stad så tog med klocka.
Gick snabbt och smidigt samt en trevligt pratatund! 100% GG enligt mig!

Tillbaka
Topp