• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Larsmustasch

Engagerad i att köpa klocka och kan vittna om mycket god kommunikation och helärligt snabbt agerande. För mig en 100% GG!

Jag köpte en Omega speedmaster .005 av Larsmustasch och det var inga som helst problem.
Tillmötesgående, kommunikativ och hjälpsam. Skickade extra bilder och en video. Skickade snabbt då jag betalt. Paketerat väldigt bra. Beskrivningen och bilderna av klockan visade på små repor man knappt kan se för ögat i verkligheten utan lupp. 100% Good Guy för mig.

Köpte precis en GS utav Lars. Inga tveksamheter för mig att vederbörande är GG. Stort tack för en fin och smidig affär Lars!

Sålt en klocka i 50k-klassen till Lars. Som alla andra redan skrivit är det här en bra snubbe att ha att göra med.

Tillbaka
Topp