• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lavatt

Lavatt

Cartier
Har du köpt något av mig, eller sålt mig något? Skriv gärna en rad hur upplevelsen var!
 
Senast ändrad:

Ventemil

Breitling
Köpte ett gäng natos som var av god kvalitet och en fröjd för ögat. Professionellt bemötande och en trevig herre. Rekommenderar säljaren alla dagar i veckan ☀️☀️☀️☀️☀️
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte tre klockhållare av Samuel på distans. Blixtsnabbt skickat, mycket trevlig att ha och göra med. En smidig affär hela vägen som det ska vara. Rekommenderas! 100% GG i min bok!
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Fick hem två riktigt schyssta nato. Riktigt snygga, kvaliteten känns prisvärd och servicenivån från Wristbuddys var otrolig. Riktigt professionell, trevlig och service-minded säljare. Postnord lyckades slarva bort en leverans och en ny kom från Wristbuddys bara någon dag senare.

Rekommenderas!
 

Tingeling

Breitling
Köpte ett nato och en "Double Forked Spring Bar Tool" återkommer om kvalitén på den men för 16 USD var det värt att bara testa för att se!

Glömde ange WB10 för att få 10% rabatt men skriver de här som tips för alla andra :)

Edit: Fick ett till synes hand skrivet mail igår kväll, alltså samma dag, om att paketet skickats och att de förhoppningsvis kommer på fredag undertecknat Simon.. Mycket trevligt
 
Senast ändrad:

Tingeling

Breitling
Alright jag köpte ett Dessert Sand Seat Belt NATO Strap betalade 25$ Skulle säga att kvalitén är riktigt bra för 25$ och om jag jämför med ett oem nato från omega är det inte stora skillnader.. (Jag klippte bort en del och gjorde det till ett single strap direkt och tog en tändare för att fixa kanten)

De enda klagomålet jag har är att färgen inte stämmer överens med vad bilden på hemsidan visar utan att den är mycket grönare / guldigare dock ganska snygg men pga detta får de 8/10, köpte också detta verktyg bara använt de en gång och då funkade det helt okej för 16$ så kan man inte begära så mycket..

IMG_1715.jpg
IMG_1720.jpg
 

Lavatt

Cartier
Alright jag köpte ett Dessert Sand Seat Belt NATO Strap betalade 25$ Skulle säga att kvalitén är riktigt bra för 25$ och om jag jämför med ett oem nato från omega är det inte stora skillnader.. (Jag klippte bort en del och gjorde det till ett single strap direkt och tog en tändare för att fixa kanten)

De enda klagomålet jag har är att färgen inte stämmer överens med vad bilden på hemsidan visar utan att den är mycket grönare / guldigare dock ganska snygg men pga detta får de 8/10, köpte också detta verktyg bara använt de en gång och då funkade det helt okej för 16$ så kan man inte begära så mycket..

IMG_1715.jpg
IMG_1720.jpg
Härligt med lite feedback. Har fått lite andra kunder som hört av sig angående verktyget så har nu valt att sluta att sälja dem tills jag fått in bättre kvalité på dem!

Kul att du gillade bandet trots färgskillnaden. Inget jag någonsin tänkt på så jag uppskattar att du tog upp det! Ska se vad jag kan göra för att ge en ännu ärligare bild i framtiden.

Hör gärna av dig ifall det är något mer du tycker att jag kan förbättra!
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Köpt ett curved end band av @Lavatt Wrisbuddys. Super trevlig kommunikation, smidigt köp, snabb leverans, bra förpackat samt återkoppling hur man upplever varan. I mina ögon definitivt goodguy.
 

laveh

Breitling
Köpte ett gummiband från Samuel, trevlig kille! Bra kommunikation och snabb och smidig frakt! Bara plus!
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Köpte ett "iso-frane" liknande gummiband! Snabb leverans, bra pris och en trevlig kille att ha att göra med. Gör gärna fler affärer ihop!
100%GG
 

Likartade trådar

Topp