• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Leatherman.

Hej,jag heter Mikael och är rätt ny på klocksnack.Jag undrar om någon har erfarenhet av leatherman Tread tempo och urverket Ronda 715.Gott nytt klockor på er.

Välkommen till KS! Ett tips: en bild på klockan i fråga hjälper ifall man vill ha feedback. Vi är många som är lata och inte orkar googla runt på udda namn och modeller. Och på tal om udda namn och modeller så verkar det vara en kul modell men vill man verkligen ha sina verktyg inbyggda i länken?

Hej,jag heter Mikael och är rätt ny på klocksnack.Jag undrar om någon har erfarenhet av leatherman Tread tempo och urverket Ronda 715.Gott nytt klockor på er.
Hej Mikael och välkommen :)
Bra start är presentationstråden och nybörjartråden för snabba småfrågor ;)

Klockan har jag ingen aning om men den var ruggigt tuff tycker jag. Dock skojar man inte bort 46mm i diameter, 272gram och 30,5mm bandbredd i första taget. Blir nog ganska otympligt som en daily driver. Urverket är inget speciellt, schweiziskt standardverk. Brukar hålla bra och hålla tiden också :)

Lägger in en bild.
E383E0CD-472B-4656-B4DD-D1466A0D9CBE.jpeg

Tillbaka
Topp