• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leben

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört ett byte f2f med sympatiske @Leben, trevligt som tusan och inga som helst konstigheter. Den typen av lättsamma affärer gör jag gärna igen:). Hyvens grabb som de säger i huvudstaden!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag var på jakt efter ett travel case och det löste @Leben! Mycket trevlig kontakt via PM och istället för betalning bad Leben mig sätta in en slant till BCF vilket jag mer än gärna gör! Utan tvekan 100% Goodguy!

Stort tack igen!
 

Samps

Cartier
Har gjort affär i den lite dyrare prisklassen med @Leben f2f. Så smidigt man kan önska att en affär ska genomföras. Definitivt GG, gör gärna affär igen!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag har köpt av Leben. Väldigt trevlig och väldigt tillmötesgående.
5 getingar.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt ifrån Monsieur Lebowski
Slutade med att vi adopterade varandra :)

7F94BBC8-4FAA-4254-99E5-8F3DC640B6D2.jpeg
 

ludvigz0on

Omega
Friends Of KS
Har genomfört ett byte med pengar emellan med @Leben F2F. Kommunikationen var oklanderlig och bemötandet på plats var verkligen professionellt och trevligt.

Skulle definitivt göra affär igen med Leben, utan tvivel en goodguy!
 

Eerik

Omega
2-Faktor
Köpte en Rolex från @Leben. Mycket trevligt bemötande, raka svar och snabb leverans.

Mycket nöjd med affären. 100% GG.

///E
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
I concluded the deal with co-owner of this forum @Leben who is a very nice and straightforward gent! Fast & easy to make a deal with.
Enjoy :omega:
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt av trevlige @Leben. Inga konstigheter, klockan mycket bra presenterad. Det var bara att gilla och betala :).
Good guy. Always.
 
Senast ändrad:
Topp