• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lenne81

Jag va på jakt efter min första automatiska klocka och hittade en i en grupp på FB. Lenne81 sålde en Seiko SSA303j till mig, och jag kan bara säga ett ord för hela affären: PROFFS!

Han svarade på alla mina frågor utan några som helst problem, gav mig tips, och skeppade iväg klockan blixtsnabbt!

Jag tackar ödmjukast för den fina klockan och affären med dig Lenne81, och hoppas på fler affärer med dig i framtiden!

/B

Köpte nyligen en Christopher Ward C63 Sealander GMT av Lenne81.

Om man tyckte klockan var trevlig så var Lenne81 minst lika trevlig och behjälplig han också. Allting fungerade klanderfritt, snabb och smidig affär, leverans samt att klockan var väldigt väl förpackad när den kom fram. Även så vänlig att fråga om länken passade. Kanske en liten sak för vissa men jag uppskattar omtanken.

Och vilken klocka det var sen… Wow, wow, wow. Väl omhändertagen från dag ett, det märktes onekligen.

Toppklass, kan inget annat än varmt rekommendera och tacka för affären.

Lenne81 - En riktig jäkla toppenkille helt enkelt!

/JoeyBananas

Senast ändrad:
Sålt en klocka till @Lenne81 och han är en riktig toppenkarl att ha o göra med. Vi hade en bra dialog innan, under och efter affären. Så jag kan inte säga annat än att han är en drömköpare och en GG!

Gjorde nyligen affär på distans med Lenne81 då han sålde en Seiko SPB155J1 till mig.
Snabb, smidig och jäkligt trevlig affär!
Bättre kan det knappast bli.
100% Good Guy!

Gjort en affär i 40k klass på distans med @Lenne81
Mycket trevlig och snabb, rak och bra kommunikation. Lösningsorienterad. Rekommenderas, goodguy!
//Björn von Bahr

Tillbaka
Topp