• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LennyK

Jag har köpt en Alexander av LennyK och rekommenderar honom som säljare. Trevlig, hjälpsam och även snabb när det gäller att skicka iväg paketet.
Jag skulle inte tveka att köpa fler klockor utav honom :)
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Sinn till @LennyK och det var kanon på alla sätt.
Inga krusiduller och bra/snabb/rolig kommunikation, mer kan man inte önska som säljare, två tummar upp!
 

sand3rs

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka helt i utlovat skick av @LennyK. Väldigt trevlig och snabb affär. Skickade samma dag som affären gjordes upp.
Skulle utan tvekan gjort fler affärer med honom!
100% GG.
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Köpt en helt ny klocka av mister @LennyK, med andra ord inget annat än positivt att säga. Klockan anlände redan dagen efter dessutom!
100% good guy, rekommenderas varmt!
 

sand3rs

Omega
2-Faktor
Jag sålde klocka för 10+ till denna genuint trevliga och 100% Goodguy. Snabb betalning och inga som helst konstigheter. Jag hoppas på fler klockaffärer med herr @LennyK!
 

Stig

Omega
2-Faktor
Jag har sålt en Oris till @LennyK f2f. Mycket trevlig och sympatiskt herre. Bra kommunikation och smidig affär. 100% GG
 
Senast ändrad:

Samson32

Cartier
2-Faktor
Köpte en fin klocka av @LennyK idag i en F2F affär. Klockan var precis som beskrivet och dialogen har varit kanon. Riktigt trevlig pratstund fick vi också. Kan rekommendera denna GG till 100%.
 
Topp