Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes den är grym, såg den på köp och sälj.. Bra pris också!Går emot allt du önskar men detta är mycket klocka för pengarna.
Trevlig helg på Er alla.
Ja, den e riktigt grym ingen klocka man ser på var mans arm.Yes den är grym, såg den på köp och sälj.. Bra pris också!
Eeeh ja, blir lite SNE när jag tittar på den
Helt klart en sommaren 2016 klocka! Vill ha! Köp!Den där är ju riktigt grym! Fast min tanke var en klocka för en heldag så man inte ska behöva dra hem och byta klocka mitt i allt =) En klocka som är öppen för spontandagar! Men den där får jag fundera lite extra på!
Den här var ju ok också
Fortsätter på Sinn-spåret. Inom budget men kanske mest svarta urtavlor på dom? Men tycker det funkar fint sommartid också!
Tack! Finnes här http://www.nikben.comFeta badbrallor! Får man fråga märke ?
Grym klocka absolut! Men är på jakt efter något ljusare för att komplettera lådan med =)Fortsätter på Sinn-spåret. Inom budget men kanske mest svarta urtavlor på dom? Men tycker det funkar fint sommartid också!
Lite väl låg upplösning i kombination med för lite text... Modell och tillverkare...1500 spänn. Massor med pengar över till annat roligt.
SwatchLite väl låg upplösning i kombination med för lite text... Modell och tillverkare...
Absolut grym sommarklocka men drog iväg budgeten på 15k där =)Rätt val;
Vratislavian var ju rolig! Härliga klockor, tål att tänkas på!Själv kör jag på dessa 2 båda under 5k
Vratislava och seiko sarb045
Tack för förslaget! Ska hålla ögonen öppna efter ett liknande exemplar!Få se nu; ljus urtavla, ett litet annat färginslag, ingen dykare men ska ändå tåla lite vatten...
Ptja, vad sägs om en elegant 4531.31.00 med kaliber 2500C från år 2007 ? Vacker ljusgrå urtavla med applicerade, rhodiumpläterade index. Mörkblå, nästan svart sekundvisare. Jag använder NATO i vanlig ordning till alla klockor så den vackra länken är aldrig använd. Kronan är visserligen inte skruvad, men boettlocket är det. Klarar nog en simtur, min gör det i alla fall - den servades av Omega i Bienne förra våren och har därför nya packningar. Listpris 38k år 2007, just min är inte till salu men en likadan borde gå att finna begagnad för runt 15-20k beroende på skick och tillbehör. Fantastisk fin klocka, urtavlan viker av lite inåt på djupet vid indexen och får därför en mycket lätt pie-pan effekt som dock inte syns på min taffliga bild. Tjusigt hursomhaver. Just denna generation De Ville (i produktion år 2002-2010) och vanligtvis med kaliber 2500B eller C (D-versionen presenterades den 6 juni år 2009 och det är teoretiskt möjligt att några få har detta urverk, med ankarhjul i tre nivåer, tickande i sitt inre - kalibern implementerades successivt i de olika kollektionerna och inte rakt av efter ovan nämnda datum så det är svårt att säga och måste i varje enskilt fall kollas mot Omegas Extranet i så fall) är prisvärd om än inte så vanligt förekommande.
Vänligen
Forumets undersköterska
Vratislavian var ju rolig! Härliga klockor, tål att tänkas på!
När lanseras dom där? Måste nog klämma lite på en sådan innan jag är helt såldSolklart val, strunta i vit tavla bara... Nya Bulova CURV
Jäkla nejsägareNär lanseras dom där? Måste nog klämma lite på en sådan innan jag är helt såld
Haha! Ja, jag såg dom i Baseltråden, vi får se när dom kommerJäkla nejsägare
Jag vet inte exakt... Basel nu där den presenterades men Bulova brukar vara snabba med att släppa ut grejer i butik... eller har varit i alla fall..