Såja! Grattis!
Jan 2014 måste vara den mest Tudorintensiva månaden på år och dar, eller?
Tror den eminenta Tudor-tråden som Ernesto startade har en del med detta att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såja! Grattis!
Jan 2014 måste vara den mest Tudorintensiva månaden på år och dar, eller?
Tror den eminenta Tudor-tråden som Ernesto startade har en del med detta att göra![]()
Äsch då... Med all rätt, Tudor gör bra grejer!![]()
Onekligen, har ett par till modeller som jag skulle vilja testa...
De två första du nämner finns på min lista. BB är lite för biffig för min smak.Big Block, en flinga, en blå Mini, BB, Pelagos... Jo, det finns en hel del jag också vill testa!
De två första du nämner finns på min lista. BB är lite för biffig för min smak.
Nu får det dröja till nästa inköpDu behöver en Mini![]()
Inte självlysande direkt, men riktigt skönt orange. Det är två stycken visare, den en för sekunder och den andra för minuterFan, sekundvisaren på Tissoten var ju bara för grym!
Ser den lika "självlysande" ut även utanför korten?
Inte självlysande direkt, men riktigt skönt orange. Det är två stycken visare, den en för sekunder och den andra för minuter
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fixar imorgon, ett Lemania kommer inte ihåg nummer 134? någonting, återkommer med exakt reftvår stycken?
Skulle du kunna ta en bild där man ser båda visarna? Låter som en ganska intressant och ovanlig kronografvariant.
Vad är det för urverk i?
Bild på de två visarnatvår stycken?
Skulle du kunna ta en bild där man ser båda visarna? Låter som en ganska intressant och ovanlig kronografvariant.
Vad är det för urverk i?
Bild på de två visarna
![]()
Det där var ju hejdlöst ballt! Iom att klockan heter "navigator" så antar jag att den är till för piloter och att räkna kurs/minuter?