• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Snilsson

Cartier
Sålde en Seamaster AT på distans till Limeee och har sällan haft kontakt med en så trevlig och smidig köpare! Utmärkt och snabb kontakt samt betalning!
Skulle inte tveka en sekund på att göra affär igen!
 

Nudeln

Breitling
2-Faktor
Hade det stora nöjet att göra min första affär här på klocksnack med Limeee. Köpte en Omega AT på distans.
110% goodguy! Maken till tålamod och noggrannhet har jag ej sett och supertrevlig därtill. välpaketerat och supersmidigt!
 

skyseeker

Rolex
Sålt en dinka till @Limeee!
Andra gången jag gör affär med denna gentleman. Supersnabb affär med rak och mycket trevlig kommunikation! Vad mer kan man begära? Fortfarande GG i min bok!
 

Gibbe

Breitling
Köpte en Oris I dryga 10k klassen av Limeee på distans. Supersmidig affär, välpacketerat och superskick. GG, rekommenderas varmt!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @Limeee - Snabb och smidigt betalning, bra kommunikation - Helt enkelt en person du kan känna dig trygg med för en affär!
 

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @Limeee. Lite krångel med frakten blev det men han är kanonbra att ha att göra med så inga problem. Snabb smidig och allmänt bara gott att säga, 100%GG rekommenderas helt klart. Mvh P
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Köpte en SS av herr @Limeee på distans. Kanonkille på alla sätt.

Extra plus för 28 meter silvertejp runt paketet.
USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image-747776710~2.jpeg
 

Kallztarr

Omega
Instämmer helt med föregående! Köpte en Sjöö Sandström av Limeee och allting har varit glasklart och smidigt. Extra plus för paketeringen! T.o.m. Björnligan hade haft svårt att öppna det paketet. 110% goodguy i min bok.
 

Kravallpolisen

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en Speedmaster av @Limeee utan några som helst problem. Trevlig kommunikation och en snabb och smidig affär.
Skulle definitivt göra affär med Limeee igen. 100% GG.
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av @Limeee. Kanonkille, som vanligt, bra att ha å göra med, inga konstigheter, bara raka rör. I min bok en 100% GG. Vi kommer definitivt göra fler affärer.
 
Topp