• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Linkan

Linkan

Rolex
Skriv ett omdöme om mitt bemötande! Fyll gärna i när vi gjort en affär oavsett om jag sålt eller köpt.

Ha det gött!
 
Senast ändrad:

Ricrob

Patek
Sålde en SMP till Linkan f2f för ngn vecka sedan och det var en tipptopp-deal på alla sätt! Hoppas Linkan trasslar in sig rejält i klock-djungeln, så vi får tillfälle att deala igen. 100% goodguy!
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Sålt en Rolex DJ2 till Linkan, en av dom smidigste affärer jag gjort, snabb kommunikation, trevlig bemötande och allmänt välvårdad, gör gärna affärer igen, 100% goodguy
 

Calle med C

Panerai
Jag träffade Linkan för ett par dagar sedan för att handla en Rolex OQ av honom. En mycket trevlig och pålitlig person! Något som talar för vilken reko person det är, är att Swish ville inte låta mig föra över större summor utan föranmälning (20k+), vilket jag dessvärre hade glömt bort. Linkan lät mig således ta med klockan hem (trots invändningar från min sida) för att sedan för över pengarna till honom. Dessutom slängde han med en såndär grön "Rolex-ficka!. Mina varmaste rekommendationer, 50 guldstjärnor i kanten och tio tummar upp. Jag gör gärna affärer igen!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Rolex till Linkan, mycket smidig och trevlig affär! :)

Rekomenderas

Mvh
Micke
 

holma20

Panerai
Hjälpte linkan med att skaffa fram en TT (inför sommaren) :) , höll allt han lovat ,grymt trevlig kontakt!
Inga som helst bekymmer,
Hjälper gärna till igen!
Helt klart en 100% GG i min bok ..
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Träffat @Linkan när jag hjälpte till att förmedla en klocka.
Bra köpare.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Sålde lite Lifestyleprylar till @Linkan . Från första kontakten till avhämtning tog det ungefär 25 minuter. Fantastiskt trevlig person som rekommenderas starkt!

Tack!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Köpte lite OT av denne gentleman i helgen. Bra dialog, joxet i beskrivet eller bättre skick. 100% problemfritt. Hoppas han vill bli av med mer grejer jag vill ha!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Sålde en BLNR till Linkan som även är en gammal vän utanför forumet.
Smidigt som bara den och killen är 100% reko
 
Topp