• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Linus Ericsson

Linus kontaktade mig angående en klocka som han var "super intresserad" av. Han bad mig ringa honom vilket jag gjorde. Vi skulle försöka hinna ses dagen efter i stan och han skulle köpa klockan "om allt var rätt med den". Dagen efter hörde jag av mig var på det blev tight för honom att hinna ses pga jobb. Han föreslog helgen istället. Jag sa att jag skulle bli kvar i stan några timmar annars om det underlättade och föreslog lördagen på helgen annars. Inget svar från Linus. Skrev på söndagen att jag skulle in till stan igen var på svaret blev "Tja! Ska se om jag hinner idag. Försöker få med mig frugan på modellen också, svårarbetat ibland.. "
Han hörde inte av sig efter det. Hörde sedan av mig två dagar senare och frågade om det fortfarande fanns ett intresse då det varit tyst ett tag. Fick inget svar.

Jag säger inte att han inte är en good guy. Det är han säkert men blir väldigt fel och tidsödslande med däcksparkandet. Jag kommer ha svårt att ta Linus seriöst efter det här och inte sälja någon klocka till honom varken nu eller i framtiden.

Då får man ju se till att svara på detta. Allt som skrivs stämmer, men det som inte nämnts är att frugan hamnat på sjukhus akut och där har jag tillbringat min tid och därav inte svarat. Jag har berättat detta för Luciano och han har enligt min uppfattning förstått min förklaring men är ändå besviken på hur affären gick vilket jag kan förstå. Ibland händer det saker i livet som försvårar div saker som tyvärr blir mindre prioriterade. Uppskattar att han trots detta säger att jag inte kan klassas som bad Guy pga detta för det är jag ej, men i denna ev pågående affär så är det trots omständigheterna jag som strulat så ber om ursäkt för detta. Med vänlig hälsning, Linus

Sålt en DJ i högre prisklassen till Linus. Trevlig kille och inga konstigheter! Gör gärna affär med honom igen!

Köpt Omega på distans av @linus84
Klockren och trevlig kontakt genom hela affären. Paketet skickades dessutom iväg mindre än en timma efter lagd betalning. 100% GG.

Köpt en Rolex Datejust av Linus och hela affären har varit 10/10 på alla sätt. Helt klart en rekommenderad säljare. Tack Linus!

Sålde en klocka i 30k klassen utan problem. Allt gick väldigt smidigt till och rekommenderas för framtida affärer. Helt klart en good guy 👍 @linus84

Köpte en Tissot PRX 80 utav Linus. Snabb och effektiv affär rakt igenom. Klockan låg på lokala postkontoret mindre än en timme efter avslutad affär. 100% GG. Gör gärna fler affärer i framöver.

Köpte ett omega Nato av herrn.
Mycket smidigt, tillmötesgående och fantastiskt på alla sätt och vis. Bra tugg och ofantligt trevlig stund.
Kommer klart göra affärer med herrn igenom tillfälle ges.

Sålt en klocka till @linus84. Snabb och tydlig kommunikation genom hela kontakten. Mycket trevligt klocksnack vid två möten. Hoppas på fler affärer - 100% GG!

Köpte en klocka av Linus, mycket bra bemötande, trevlig och tydlig i förfarandet.
Han var väldigt mån om att se till så att min upplevelse av affären var bra.
MVG i kommunikation via telefon.
100% GG

Hej,

Kan bekräfta allt ovanstående. Sålde en klocka i 140tkr klassen. Seriös, trevlig och kunnig köpare som verkligen är intresserad av klockor. Rekommenderas varmt om man som säljare vill ha en enkel och trygg affär. Såldes F2F och betalning helt utan komplikationer.

100% GG

Köpt tillbehör av den mycket trevlige @linus84. Jag har bara bra att säga om köpet och honom, gör gärna fler affärer framöver. 100% Goodguy!

Har sålt en Cartier i 60k klassen till Linus. Har bara positiva saker att säga om affären: trevligt och sakligt samtal inför köpet följt av snabb betalning och personlig återkoppling efter mottagandet av klockan. Gör gärna fler affärer med Linus och rekommenderar honom till andra 👍🏻

Precis gjort affär med Linus FTF, mycket trevlig och seriös, jag är mycket nöjd.
/j

Köpt klocka av Linus F2F i Stockholm.
Mycket trevlig, bra och seriös säljare som ger utrymme för lite funderande innan man slår till. Rekommenderas !

Köpt Tudor av @linus84 i en mycket trevlig F2F affär, oerhört sympatisk och genuin personlighet. Det blev en fantastiskt trevlig klocka och en hel del trevligt klocksnack som bonus, kan inte bli mycket bättre än så här. 100% GG jag gärna gör affär med igen!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp