• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite bilder på en möglig gammal gilt-Rolex

hejo

Panerai
Så då kan vi stänga butiken, här har vi Sveriges absolut finaste Sub...... skall vi gå längre och säga, Europas, Världens.... eller.....

Stort grattis till detta under (för det är precis vad det är)!

När du ändock är i farten Patrik J så hade lite bilder på de Omegor som du inte vågar bära suttit som en smäck;)

När det gäller 2915 så delar jag din inställning till 100%, tyvärr är det inte många som förstår detta eller vad säger du NiklasArvid

Som sagt det finns inte tillräckligt med superlativ för din 5513!

Tack för att du delar med dig!
 

Patrik J

Rolex
Så då kan vi stänga butiken, här har vi Sveriges absolut finaste Sub...... skall vi gå längre och säga, Europas, Världens.... eller.....

Stort grattis till detta under (för det är precis vad det är)!

När du ändock är i farten Patrik J så hade lite bilder på de Omegor som du inte vågar bära suttit som en smäck;)

När det gäller 2915 så delar jag din inställning till 100%, tyvärr är det inte många som förstår detta eller vad säger du NiklasArvid

Som sagt det finns inte tillräckligt med superlativ för din 5513!

Tack för att du delar med dig!


Ha, ha, nu ska vi inte ta i så mycket… att vi tar i för mycket :D

Men som tack får jag väl bjussa på omegorna. Nu är de dock bara två eftersom Railmastern tvunget fick vandra vidare.

Seamastern vill man ju av naturliga skäl inte råka dunka in i en dörrkarm eller skrivbordsskiva. Och Speedmastern är ju så djävla mint att den är en förolämpning mot alla andra klockor som kallar sig mint. En hairline på den skulle kännas som att slita hjärtat ur kroppen. Måste dock fixa några vettiga bilder på den snart.
dNDII2G.jpg

5pxUo4f.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jag tycker inte om dig Patrik J. ;)

Nädå.. Fick lösa mina behov på betydligt enklare sätt. Grym klocka P. En av de galnare på forumet. Håll hårt i den. Hyfsade Omegor också..
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Ska mycket till för att jag ska stanna till i den staden. Rivaliteten är djupt rotad. Kanske ses mittemellan? ;)

Nädå. Är uppe i juli som det ser ut nu. Ev kan vi hitta något som passar.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Så då kan vi stänga butiken, här har vi Sveriges absolut finaste Sub...... skall vi gå längre och säga, Europas, Världens.... eller.....

Stort grattis till detta under (för det är precis vad det är)!

När det gäller 2915 så delar jag din inställning till 100%, tyvärr är det inte många som förstår detta eller vad säger du NiklasArvid

Som sagt det finns inte tillräckligt med superlativ för din 5513!
!


Jag kan bara stämma in i lovsången, underbar klocka!!! ...jag har en svår gilt-crush själv (sen min korta romans med den 5500 explorern som rök i bytesaffär med min ...drumroll... 2915:D (som iofs något saknar den djupa vintagecharmen denna har)

 

Patrik J

Rolex
Jag kan bara stämma in i lovsången, underbar klocka!!! ...jag har en svår gilt-crush själv (sen min korta romans med den 5500 explorern som rök i bytesaffär med min ...drumroll... 2915:D (som iofs något saknar den djupa vintagecharmen denna har)


Får väl se om jag lyckas med samma konststycke någon gång. ;)
 
Topp