wundlander
I know I look great in my Mustache
Mycket bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan någon berätta vad jag ser?
Är inte insatt i Rolexmögel.
Den har en ovanligt rar tavla med det lilla strecket under Submariner, en så kallad "underline".
Här är en snarlik som nyligen gick på Christies:
http://m.christies.com/sale/lot/sal...b8f4de/?KSID=1c314b7d71da49c1004dfa1e7b8ccd0f
Så då kan vi stänga butiken, här har vi Sveriges absolut finaste Sub...... skall vi gå längre och säga, Europas, Världens.... eller.....
Stort grattis till detta under (för det är precis vad det är)!
När du ändock är i farten Patrik J så hade lite bilder på de Omegor som du inte vågar bära suttit som en smäck
När det gäller 2915 så delar jag din inställning till 100%, tyvärr är det inte många som förstår detta eller vad säger du NiklasArvid
Som sagt det finns inte tillräckligt med superlativ för din 5513!
Tack för att du delar med dig!
Ska mycket till för att jag ska stanna till i den staden. Rivaliteten är djupt rotad. Kanske ses mittemellan?
Nädå. Är uppe i juli som det ser ut nu. Ev kan vi hitta något som passar.
Så då kan vi stänga butiken, här har vi Sveriges absolut finaste Sub...... skall vi gå längre och säga, Europas, Världens.... eller.....
Stort grattis till detta under (för det är precis vad det är)!
När det gäller 2915 så delar jag din inställning till 100%, tyvärr är det inte många som förstår detta eller vad säger du NiklasArvid
Som sagt det finns inte tillräckligt med superlativ för din 5513!
!
Spanar som en hök på allas handleder när jag går på stan nu om jag skulle råka få syn på dig!Lätt! Men kanske inte på några fisketurer
Jag kan bara stämma in i lovsången, underbar klocka!!! ...jag har en svår gilt-crush själv (sen min korta romans med den 5500 explorern som rök i bytesaffär med min ...drumroll... 2915 (som iofs något saknar den djupa vintagecharmen denna har)
Absolut! Jag är i stan fram till 13:e juli sen är jag på resa till början på augusti. Vore kul att få till nått i början/mitten juli.Vi får väl köra en GTG när, och om, Per vågar sig till stan.