Seiko SRP637k1 har någon direkt tråd.
Så till saken,har själv beställt en och är lite nyfiken på hur ni som har eller haft den upplevde Baby Tuna?
Har givetvis sett massa klipp och så på tuben.
Ni som har den upp med bilder,och lite info
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt ja det gjorde den verkligen,längtar mer nuHade också en ett tag, rejäl pjäs, men trevlig. Grym lume som vanligt. Passade riktigt bra på nato!![]()
Absolut, smaken är som baken. Just 655 satt aldrig riktigt bra på min handled, vilket säkerligen har att göra med att man är alldeles för tanigTur att smaken är som baken.. Själv sålde jag min skx007 för 655ans skull. Har velat ha en enda sen jag såg den, men skxen gick före då den var billigare. Saknar den lite men tror att 655 kommer att kännas bra på handleden.
Personligen så har jag svårt för monster, och skulle jag köpa en Tuna så skulle jag inte vara nöjd om det inte var 1000m...
Många
SRP655K1. Svart med rött inlägg![]()
Snyggt,fick min häromdagen med länk funderar på Nato.Galet nöjd! Den känns fruktansvärt kvalitativ! kan inte sluta titta på den.
#mkshot
Haru bilder?Snyggt,fick min häromdagen med länk funderar på Nato.