Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förhoppningsvis lördag så byter jag till gummi. Jag älskar verkligen kontrasten mellan boetten och det svarta gummit, det var det som jag föll för med klockan. Sen har jag en annan agenda, man är ju lite av en snålfan och vill inte repa sönder länkenGrattis som fan!
Vad kommer du köra oftast på - gummi eller länk?
Det är precis det jag gillar med Aquanauten plus att man slipper oroa sig över stretch. Bekvämlighet är en annan fördel.Förhoppningsvis lördag så byter jag till gummi. Jag älskar verkligen kontrasten mellan boetten och det svarta gummit, det var det som jag föll för med klockan. Sen har jag en annan agenda, man är ju lite av en snålfan och vill inte repa sönder länken![]()
![]()
Förhoppningsvis lördag så byter jag till gummi. Jag älskar verkligen kontrasten mellan boetten och det svarta gummit, det var det som jag föll för med klockan. Sen har jag en annan agenda, man är ju lite av en snålfan och vill inte repa sönder länken![]()
![]()
Patek hör hemma på Kungsholmen helt enkelt...Glassar i solen
![]()
Tack Genta! Trevliga ord från en annan PatekägarePatek hör hemma på Kungsholmen helt enkelt...
Snyggt med stållänken!
Vitbalansen.Bra tryck i lumen, bilden ger inte rättvisa. Konstigt att kameran uppfattar färgen blå när den ska vara grön.
![]()
Bull and bear? Kom in i matchen Jokk!Dags att börja hänga på The Bull and Bear Inns uteservering med andra ord, värre än en tennismatch med alla östermalms pumor som ränner därikring.
Hur känns den på länken? Bara klämt på spencers och han körde ju silly bandet.
Länken känns väldigt gedigen och följsam! Och låset är ju helt underbar! Men jag är fortfarande lite ovan med dubbel viklås.Dags att börja hänga på The Bull and Bear Inns uteservering med andra ord, värre än en tennismatch med alla östermalms pumor som ränner därikring.
Hur känns den på länken? Bara klämt på spencers och han körde ju silly bandet.
Ser riktigt fint ut!Rubber on!
![]()
Så ska det se ut!Ser riktigt fint ut!(trodde att det skulle vara lite skillnad i passningen mellan ref)
Håller med!Så jäkla snygg på gummit!!
Var det du som var inne med Ploppen?riktigt fin är den. kul att också få se den live inne på Bo Berggren idag![]()
Det är det också! Stållänkversionen passar även gummit till men inte tvärtom. Varför vet jag inteSer riktigt fint ut!(trodde att det skulle vara lite skillnad i passningen mellan ref)