Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så man ska försöka knipa en ny o sälja om 40 år menar du?#flygvapnet + Gripen på bilden = om flygvapnet köpt in klockorna till JAS-piloterna så får vi, drygt 40 år efter Viggen-Lemaniorna, en Gripen-SS.
De köpte in 1.100 st Skydiver redan 2011. Var en hel del rabalder då 5-6 st gick sönder.#flygvapnet + Gripen på bilden = om flygvapnet köpt in klockorna till JAS-piloterna så får vi, drygt 40 år efter Viggen-Lemaniorna, en Gripen-SS.
Smart!!Ökade lite kontraster, visst ser den svart ut!![]()
Fast upphandlingen var ju på 10.000 klockor. Blev världens rabalder innanför murarna att man köpte klockor för 10 Mille medan ny personlig skyddsutrustning för alla soldater skulle ligga på ca halva vill jag minnasDe köpte in 1.100 st Skydiver redan 2011. Var en hel del rabalder då 5-6 st gick sönder.
Fast upphandlingen var ju på 10.000 klockor. Blev världens rabalder innanför murarna att man köpte klockor för 10 Mille medan ny personlig skyddsutrustning för alla soldater skulle ligga på ca halva vill jag minnas
Skyddsutrustning är för fegisar! Helt rätt att lägga stålarna på coola klockor!Fast upphandlingen var ju på 10.000 klockor. Blev världens rabalder innanför murarna att man köpte klockor för 10 Mille medan ny personlig skyddsutrustning för alla soldater skulle ligga på ca halva vill jag minnas
Fm skulle kanske gråhandla, köpa ss för 1000kr styck och sen kränga vidareFast upphandlingen var ju på 10.000 klockor. Blev världens rabalder innanför murarna att man köpte klockor för 10 Mille medan ny personlig skyddsutrustning för alla soldater skulle ligga på ca halva vill jag minnas
#flygvapnet + Gripen på bilden = om flygvapnet köpt in klockorna till JAS-piloterna så får vi, drygt 40 år efter Viggen-Lemaniorna, en Gripen-SS.
De köpte in 1.100 st Skydiver redan 2011. Var en hel del rabalder då 5-6 st gick sönder.
Vill också köpa SS för 1000 krFast upphandlingen var ju på 10.000 klockor. Blev världens rabalder innanför murarna att man köpte klockor för 10 Mille medan ny personlig skyddsutrustning för alla soldater skulle ligga på ca halva vill jag minnas
Det var tvärtom, klockorna kostade 10 lax styck och antalet var 1 000.Vill också köpa SS för 1000 kr![]()
Svarta klockor kan aldrig hajpas tillräckligt mycket!Känns lite överhypat om det bara är en svart Skydiver
Hoppas på ngt mer extra allt som får köpbegäret att svalla![]()
Hehe, inte det som skrevs.. Vet att det var en felskrivning, tyckte det var lite roligt dock.Det var tvärtom, klockorna kostade 10 lax styck och antalet var 1 000.
Nja nu menade jag mer SSs egen launch med bild som inte visar ngt och hemlighetsmakeri. Om det är är ny Chronolink, då förstår jag det - annars inteSvarta klockor kan aldrig hajpas tillräckligt mycket!
Sen är väl två sidor på KS knappast en överdriven hype![]()
Klart de är stolta och vill lansera en nyhet med några bilder på WWW. Om Rolex skulle släppa en svartbehandlad klocka så skulle du fan få se på hype!Nja nu menade jag mer SSs egen launch med bild som inte visar ngt och hemlighetsmakeri. Om det är är ny Chronolink, då förstår jag det - annars inte
Med vänlig hälsning,
Ola G