• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ljung87

Ljung87

Cartier
2-Faktor
För er som gjort affärer med mig, lämna gärna ett gott ord.

Vänliga hälsningar och på återseende
:)
 

Zozoo

Rolex
Sålde en Rolex till @Ljung87 F2F. Från att han kontaktade mig via KS till klar affär tog allt magiska 1 tim. Mycket trevlig kille som jag rekommenderar andra att göra affär med.
Allt gott och 100% GG
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Rolex F2F och det var inga som helst konstigheter :) Trevlig kommunikation och affär!
 
Senast ändrad:

Norp

Rolex
2-Faktor
Gjorde ett byte med @Ljung87 på distans, allt enligt beskrivning, bra packat och snabb leverans.
Trevlig kille och 100% GG, gör gärna affärer igen!
 
Senast ändrad:

Norp

Rolex
2-Faktor
Andra affären med @Ljung87 och denna gång köpte jag en klocka på distans. Allt enligt beskrivning, snabb leverans och trevlig affär rakt igenom. Bara gott att säga! 100% GG!
 

Geparden

Audemars
Sålt på distans i 20k-klass. Trevlig och snabb kommunikation mynnade ut i en smidig transaktion. Inget tvek på denna good guy!
 

Zeddius

Omega
Sålde en klocka till @Ljung87 på distans.
Har bara gott att säga, gick verkligen above and beyond.

Super smidigt och väldigt trevliga konversationer, tills nästa gång ! :)
100% GG
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Köpte en klocka i en bytesaffär av @Ljung87 utan komplikationer. Allt gick väldigt smidigt till och fantastiskt välpaketerad frakt. Rekommenderas och helt klart goodguy 👍
 

Rolle50

Omega
Pledge Member
Köpt en klocka av herr Ljung87. Tillmötesgående, trevlig klocknörd och därtill en 100% GG i alla avseenden!
 

Cashmiri

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka i 40k klassen till @Ljung87 på distans.
Smidig affär med bra kommunikation rakt igenom.
Inga konstigheter, rekommenderas. GG!
 
Topp