• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ljungen

Nicke75

Patek
2-Faktor
Köpt klocka utav @Ljungen
Mkt pålitlig och fick en goodiebag med massa extra pga en försäkring som köpt ut.
100% Goodguy jag har bara gott att säga.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt ett Omegaspänne till @Ljungen . Mycket trevlig och schysst klocksnackare. Dessutom hade han lite extra tålamod eftersom jag hade annat att pyssla med under affären. 100% Goodguy. 👍
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Köpt Doxa på distans av @Ljungen
Bra kommunikation, snabb leverans, extremt bra packat & en klocka i kanonskick.
Helt klart GG i min bok och tvekar inte att göra affär igen.
-JL-
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Gjorde ett samköp ihop med bästa @Ljungen på en flexlänk-lösning till BB58. Intressant process som innefattade internationella transaktioner, diverse utmaningar osv. Men @Ljungen var en klippa från början till slut där han gjorde det där lilla extra man uppskattar enormt. La ut pengar då jag själv inte hade paypal, haft dialog med tillverkaren och hela tiden uppdaterat status för att sedan skicka ett oerhört välpaketerat paket till mig. Kan utan att tveka påstå att det här är en fruktansvärt trevlig människa att göra affärer och ha korrespondens med. Hoppas verkligen vi får möjlighet till att göra fler affärer tillsammans i framtiden. 110% GG imho
 

Jesper1111

Breitling
Purchased set of end links. Very happy, both the communication, shipping and the end links arrived well packed in mint condition. All went very well. I can only recommend Ljungen
 
Topp