• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ljusblå skjorta...

jabla

Sarlacc
Det finns ljusblått i skjortan så jag hoppas den räknas, det är ju ändå en Rolex :)
GMT_black_jubilee.jpg
 

fredtiger

Cartier
Hur gick detta till? Fortfarande inte legat och klockan tickar mot midnatt.:arghh: Whiskey, iPad (KS) och golfen påslagen lär inte heller bättra på oddsen. Nåja, får ta nya tag imorgon...
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Själv sitter jag på Stuvsta station och väntar på pendeln hem.... Ska mycket till om jag får ligga ikväll
 

fredtiger

Cartier
Utan att bli alltför privat kan jag såhär på söndagskvällen konstatera att kombinationen VAR ett vinnarkoncept! :D
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hehe ok så pass!
Kanske är värt att stanna till när tid finnes om inte annat för de snajdiga dollarservetterna :D


Dollarstore räddade mig dagen innan julafton då jag fick reda på att jag var tvungen att köpa 15 julklappar som fick kosta max 50kr/st…. De har ju porslinsfiguriner to die for…missade hyllan med Breitlings dessvärre. ;)
 
Topp