• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Longines Column Wheel Chronograph

Daniel1978

Silver
2-Faktor
Då provar jag igen. Drog tillbaka annonsen tidigare då jag velar fram och tillbaka som vanligt :)

Ref. L2.742. med kolumnhjulsverk.

Klockan mäter 39mm med 19mm luggar.

2 st läderband varav ett original alligator i fint skick (dock med några extrahål upptagna av tidigare ägare), samt nästan nytt kalvläder från Hodinkee (över 2k nytt) med original Longines spänne (spännet ej med på bild). Hodinkeespännet skickar jag givetvis med.

Den är sparsamt använd. I mycket fint skick med mindre spår av användning.
Den håller tiden mycket fint och fungerar som den ska. Okänd servicehistorik.

Klockan kommer med box, instruktionsbok och "verktyg" för att ändra datum enligt bild.

Referenser:
https://klocksnack.se/threads/daniel1978.67379/

Pris 9.000kr.
Betalas med Swish.
Ej byten.
Ej retur. (Skulle något vara totalknas med klockan så löser vi givetvis det på bästa sätt).

Och nu till bilder!

IMG_4865.JPG
IMG_4874.JPG
IMG_4875.JPG
IMG_4876.JPG
IMG_4877.JPG
IMG_4878.JPG
IMG_4879.JPG
IMG_4880.JPG
IMG_4881.JPG
IMG_4882.JPG
IMG_4883.JPG