Laddar...
Nymansur
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Säljes Longines Conquest Heritage 35mm *Prisbump*

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Ryssen, 20 augusti 2020.

1. Ryssen
    Trådstartare

Ryssen Titan

Från:
    Stockholm
    Pris:
    6500
    Returpolicy:
    Ja, inom 24h eller om beskrivningen är felaktig.
    Hej

Nu 6500 från 7000.

Säljer en Longines Conquest Heritage i 35mm med svart urtavla uttagen 2019-07-24. Jag bedömer att skicket är gott med diverse hairlines. Bandhornen har inte tagit nämnvärt med stryk vid bandbyte utan det finns endast något mindre märke på undersidan. Hesalitglaset har två större "skuffar" vid kl 6 och 9, inget som märks vid användning av klockan men det syns tydligt vid inspektion i rätt ljus. Jag lyckades dessvärre inte fånga detta särskilt bra på bild.

Klockan kommer på ett Hirsch genuine croco (nypris 1250) och medföljer gör givetvis ett svart originalläder av kalv. Mer därtill medföljer alla tillbehör som penna, tag, instruktionsbok, box, ytterbox och cert.

Fler bilder kan tas fram på begäran.

Betalning sker via swish, jag står för rek. Tunn referenstråd finns: https://klocksnack.se/threads/ryssen.123728/#post-3110791
    IMG_20200709_100755.
    IMG_20200922_161318.

Tack KS!

Bifogade filer:

Senast ändrad: 24 september 2020
    Oscarmessi, Fredriks89, Gustav9902 och 8 andra gillar detta.