- Pris
- 5500
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
Säljer en grym beater, en svart Longines Hydroconquest 41 med quartzverk, ref L3.740.4.56.6. Kommer fullset från 2021.
Klockan är i fint använt skick, men med spår av användning. Främst kan det ses på länken som är delvis polerad samt på claspen, detta i form av hairlines/mindre repor. Inget som sticker ut märkvärdigt enligt mig, men förvänta dig inte en klocka i nyskick. Se bilder som illustrerar skick.
41mm exkl krona, 10mm hög och vattentät till 300m. Bärs mycket skönt med tanke på den slimmade profilen. Trycktestad ok av lokal uris i juli 2024 (tyvärr inget kvitto). Tickar på fint och växlar datum som den ska.
Nypris på närmare 15k, se mer info här:
nymansur.com
Pris: 5.500kr inkl REK
Mina omdömen:
Klockan är i fint använt skick, men med spår av användning. Främst kan det ses på länken som är delvis polerad samt på claspen, detta i form av hairlines/mindre repor. Inget som sticker ut märkvärdigt enligt mig, men förvänta dig inte en klocka i nyskick. Se bilder som illustrerar skick.
41mm exkl krona, 10mm hög och vattentät till 300m. Bärs mycket skönt med tanke på den slimmade profilen. Trycktestad ok av lokal uris i juli 2024 (tyvärr inget kvitto). Tickar på fint och växlar datum som den ska.
Nypris på närmare 15k, se mer info här:
Longines L3.740.4.56.6 | Nymans Ur 1851
L3.740.4.56.6 <p>Referens: L3.740.4.56.6<br>Storlek: 41 mm<br>Urverk: Quartz</p> för Artikelnummer 1286
Pris: 5.500kr inkl REK
Mina omdömen: