• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines HydroConquest 41mm Ceramic

Jungelbobo

Cartier
Pris
8500
Returpolicy
Nix, under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu har jag en av mina absoluta favoritmodeller: Longines HydroConquest Ceramic.

Galet mycket klocka för pengarna och med sitt L888-verk nästintill oslagbart i denna prisklass. Klockan har använts i rotation med andra och trots att jag använt den som lite av en beater så finns det inte många märken att anmärka på. Hairlines på främst de polerade delarna av länken, nån repa på case men inga dings!

41mm i diameter, 300m WR och keramisk insert är bara några av godbitarna.

Kommer full set på länk. Inköpt 2019 på Chrono24.

Prisidé: 8500:- + frakt
Har flera referenser från tidigare affärer. :)
IMG_20200701_112515.jpg

IMG_20200702_222448.jpg

IMG_20200710_141347.jpg

20210323_151537.jpg

IMG_20200825_201211-01.jpeg
 
Topp