• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Hydroconquest Automatic 2014 41mm prisbump 13/6

eugen84

Breitling
Longines Hydroconquest 41 mm Automatic Referens L3.642.4.56.6 till salu. Jag köpte den i nyskick i december 2014 och den har ett stämplat garantikort från september 2014. Således fortfarande under världsgaranti till september 2016. Klockan kommer med det som syns på bilderna, dvs inre och yttre box, garantikort, instruktionsbok och några extra länkar. Passar idag en arm på cirka 17 cm. Skicket är riktigt bra, men man ser spår av användning. Framförallt finns det lite repor på spännet som jag försökt visa på bild. Jag har mätt tidshållningen under två dygn med appen Twixt och då landar den på -2,5 s/dygn.

Sänker priset till 4500 kr eller högstbjudande. Klockan finns i Uppsala och jag lämnar såklart helst över klockan här, men självklart kan vi även lösa frakt enligt överenskommelse. Jag förbehåller mig rätten att välja till vem och till vilket pris jag säljer klockan. Tack för annonsplatsen!
IMG_5238.JPG
IMG_5239.JPG
IMG_5240.jpg
IMG_5248.JPG
DSC02253.JPG
DSC02251.JPG
 

Bilagor

  • IMG_5241.JPG
    IMG_5241.JPG
    163.9 KB · Visningar: 393
Senast ändrad:
Topp