agraw
Cartier
Fortfarande till salu, men är på resande fot och kan tidigast skicka klockan 6-7/1.
Säljer nu den klocka som överraskat mig mest i år! Trodde inte denna skulle charma mig, men så har den gjort.
Longines har verkligen lyckats med denna modell, tycker jag
Klockan är i väldigt bra skick. Någon enstaka hairline men utöver det så är skicket perfekt! Originalarmband
är även det i väldigt bra skick liksom ett brunt armband från Hirsch som passar bra ihop med klockan.
Inte mätt hur klockan går, men använt den dagligen i några veckor utan att notera några större avvikelser
så den går som den ska.
Svensksåld. Fullset. Garanti till mars nästa år.
Priset är 11.000 kr inkl frakt.
Retur gäller 24 h från mottagande om jag beskrivit varan fel. Köparen står för returkostnad.
Sälj prioriteras, men Cartier är alltid intressant för byte.
Säljer nu den klocka som överraskat mig mest i år! Trodde inte denna skulle charma mig, men så har den gjort.
Longines har verkligen lyckats med denna modell, tycker jag
Klockan är i väldigt bra skick. Någon enstaka hairline men utöver det så är skicket perfekt! Originalarmband
är även det i väldigt bra skick liksom ett brunt armband från Hirsch som passar bra ihop med klockan.
Inte mätt hur klockan går, men använt den dagligen i några veckor utan att notera några större avvikelser
så den går som den ska.
Svensksåld. Fullset. Garanti till mars nästa år.
Priset är 11.000 kr inkl frakt.
Retur gäller 24 h från mottagande om jag beskrivit varan fel. Köparen står för returkostnad.
Sälj prioriteras, men Cartier är alltid intressant för byte.
Senast ändrad: