carlfred23
Basic
- Pris
- 14500
- Returpolicy
- 24h om ej annat bestämts
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu en Longines Legend Diver av den sällsynta varianten utan datum, vilken slutade tillverkas kring 2011-2012. Ursprungligen inköpt i Biarritz, Frankrike, 2010. Servad av Longines 2022. Själv fick jag den i inbyte i annan affär! Men får vandra vidare.
Jag skulle beskriva skicket som mycket bra, ca. 8 av 10. Inga repor eller nagg på glaset. Urverket tickar på som ett nyservat ETA 2824 ska göra, dvs. håller tiden mycket bra. Så klart finns hairlines på den blankpolerade boetten + en något större repa på övre vänster bandhorn. Har gjort mitt bästa för att fånga alla skavanker på bilderna, i skarpt artificiellt ljus.
Följande ingår i köpet utöver klocka och original armband i kanvas + spänne:
Pris: 14,5tkr + valfri frakt (REK eller PN värde). Med god marginal billigast i hela världen för denna referens.
Tack till KS för annonsmöjlighet och meningsfull fritid
Jag skulle beskriva skicket som mycket bra, ca. 8 av 10. Inga repor eller nagg på glaset. Urverket tickar på som ett nyservat ETA 2824 ska göra, dvs. håller tiden mycket bra. Så klart finns hairlines på den blankpolerade boetten + en något större repa på övre vänster bandhorn. Har gjort mitt bästa för att fånga alla skavanker på bilderna, i skarpt artificiellt ljus.
Följande ingår i köpet utöver klocka och original armband i kanvas + spänne:
- Extra originalarmband, i princip oanvänt, inkl. pouch (!)
- Kvitto och ifyllt garantikort, daterade 12 maj 2010
- Kvitto på service, daterat 9 maj 2022
- Service-pouch
- Utbytta delar vid service
- Kulspetspenna
Pris: 14,5tkr + valfri frakt (REK eller PN värde). Med god marginal billigast i hela världen för denna referens.
Tack till KS för annonsmöjlighet och meningsfull fritid
Senast ändrad: