• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Longines Master Collection

Watchby10

Basic
2-Faktor
Pris
12 tsek
Returpolicy
Det kommer vi överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags för ny rotation i lådan. Säljer den här mycket fina Longines Master Collection som endast haft två ägare (jag är andra ägaren). Originalkvitto medföljer. Själv har jag burit den i rotation med många andra klockor så den är i fortsatt mycket fint skick. Nypriset på dessa har ju skenat iväg rejält och ligger nu runt 35 TSEK beroende på var man köper den.

Den kommer på en BoR-stållänk som originalköparen valde att sätta på vid nyköpet 2010. Det är inte original och jag kan inte heller se märket men jag känner att det är av hög kvalitet. Personligen tycker jag att den länken är väldigt snygg till klockan då det ger en mer vintage look. Väldigt skön att bära också. Utöver länken så skickar jag med 3 vadderade läderband i olika färger samt ett plant i mörkbrunt mocka. En väldigt trevlig klocka att byta armband på, då den bär upp både bruna nyanser och svart på ett mycket bra sätt, och därmed kan mixas till olika stilar efter smak och tycke. Urtavlan har en snygg guillochering och jag tycker att de blånekade visarna lyfter urtavlan en nivå till. Open case back gör att du kan se det fina urverket med nummer L651.3

Urverket tickar på bra, kronografen likaså och vid senaste mätningen gick den cirka -4 sek/dag.

Vill du veta mer eller ha andra bilder, bara att starta en konversation.

Affär görs med fördel F2F i Göteborg men behövs det en frakt så löser vi det med.

Tack KS för bästa annonsplatsen!!

Longines Master1-2.jpg

Longines Master13.jpg Longines Master12.jpg Longines Master11.jpg Longines Master10.jpg Longines Master9.jpg Longines Master8.jpg Longines Master7.jpg Longines Master6.jpg Longines Master5.jpg Longines Master4.jpg Longines Master3.jpg Longines Master1.jpg Longines Master14.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp