- Pris
- 24000
- Returpolicy
- Enligt ök
Longines Spirit Zulu Time GMT, med svart tavla och på länk. Uttagen från svensk AD för några månader sedan och i nära nyskick - några ytliga hairlines på claspen är det enda jag hittar. Fullset, såklart.
42 mm, true GMT (timvisaren kan justeras oberoende av GMT-indikatorn), kalibern är kronometercertifierad, exklusiv för Longines och har 72 timmars power reserve och balansfjäder i silikon, keramisk bezel, magnetbeständig etc. Skickar även med ett brunt Hirsch-läder med quick pins.
Säljes eller bytes mot klocka från känd tillverkare. Bytesvärdet sätter jag till 25k. Om du har bytesförslag får du gärna skriva vad du tänker i bytevärde för din.
Finns massor (!) skrivet om modellen, som hyllats i klockpressen. Bara att googla.
Här är Hondikees genomgång:
Här är en jämförelse med Tudors GMT:
Bilderna tagna med mobilen. Fler bilder kommer när jag får tillfälle att fota.
42 mm, true GMT (timvisaren kan justeras oberoende av GMT-indikatorn), kalibern är kronometercertifierad, exklusiv för Longines och har 72 timmars power reserve och balansfjäder i silikon, keramisk bezel, magnetbeständig etc. Skickar även med ett brunt Hirsch-läder med quick pins.
Säljes eller bytes mot klocka från känd tillverkare. Bytesvärdet sätter jag till 25k. Om du har bytesförslag får du gärna skriva vad du tänker i bytevärde för din.
Finns massor (!) skrivet om modellen, som hyllats i klockpressen. Bara att googla.
Här är Hondikees genomgång:
Introducing: Longines' Latest Is A 42mm 'True' GMT That Starts Under $3k (Live Pics & Pricing)
Longines is putting the wings back on its famous Winged Hourglass logo.
www.hodinkee.com
Här är en jämförelse med Tudors GMT:
Bilderna tagna med mobilen. Fler bilder kommer när jag får tillfälle att fota.
Bilagor
Senast ändrad: