Traska verkar fin tycker jag, men L888 är ett väsentligt bättre urverk. Om det är värt premiumpriset får man själv avgöra, men personligen betalar jag gärna mer till de stora och etablerade märkena för att få bättre urverk och vetskap om att de kommer tillhandahålla service, tillbehör och reservdelar i väldigt många år framöver. Mikromärken i all ära, men ingen vet med säkerhet om de finns kvar om ett par decennier.Hej
Gissar att det är denna du menar? https://www.longines.com/en-se/p/watch-conquest-l3-720-4-72-6
Jätte snygg klocka från ett av mina favo märken, den faller för mig lite på att den har ett fjärilslås utan snabbjustering. Klockia ger 15% rabatt på alla longines vid onlineköp och då är det en helt okej peng. Det sticker dock i mina ögon att alla stora märken ökat priserna så mycket på så kort tid, så personligen drar jag mig från att köpa något för fullt pris från ett stort märke idag. Om jag skulle rekommendera något jag anser prisvärt som liknar conquest och aqua terra så skulle det vara traska commuter i 38![]()