• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad Lorier hyperion gmt

hepanter

Pandion
2-Faktor
Pris
5500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej säljer min lorier då annat ska in.
True gmt verk där man kan flytta timvisaren för sig
Klockan har använts sparsamt av mig i rotation i början så har ingen aning om tidshållning Men har inte märkt något avvikande

Klockan kommer med en extra bezel och insert då den gamla har spår av användning ( vilket jag dock tycker är charmigt) men för den som vill ha nyskick utseende på insert så medföljer det alltså.

Klockan är överlag fint skick men finns spår av användning

Finns lite spår av bandbyte på undersidan. Samt nån hairline på glaset som fixas lätt med polywatch som medföljer.

Ett pyttelitet märken finns på boetten ung kl 8 samt ett på undersidan av högre bandhorn

Klockan är inköpt feb 2025 (ej av mig)

Här kan du läsa mer info

Väldigt trevlig klocka som känns som en vintage, där har lorier lyckats riktigt bra.

Sätter priset till 5500 kr ink frakt men är jag helt fel ute så är jag öppen för diskussion
1000080516.jpg

1000080498.jpg
1000080499.jpg
1000080500.jpg
1000080501.jpg
1000080502.jpg
1000080504.jpg
1000080509.jpg
1000080505.jpg
1000080511.jpg
1000080517.jpg

Senast ändrad: