• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Love the sea and the earth och RW 8100

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag har dessa två kvalitetsur till salu.

Först en casio mudman med många fina färger och kul funktioner (ref. GW-9300K-3JR)
esyryzeg.jpg
ujedysav.jpg
3ata8eba.jpg

Passa på och köp nästa års sommarklocka redan nu :) eller om du kanske jobbar på dagis och vill bli den med mest uppmärksammad klocka... Kommentarerna kommer med största sannolikhet hagla.

Nästa klocka är en Raymond Weil ref.8100 som åter är till salu. Klockan har nyss fått ett nytt batteri och är i utmärkt skick.
myma8eqa.jpg
komplett med allt som ingår vid nyköp. Köpt hos svensk ÅF (stämplat cert) 2007
a8u3erup.jpg
vypebyba.jpg

Jag och klockorna finns i Stockholm och kaffet bjuder jag på vid affär f2f. Annars står jag för frakten :)

Pris casio 1600kr
Pris RW 2500kr

Vänligen //Björn

Casion är ju en drömklocka, inte för att det är sannolikt, men om det finns kvar till nästa löning köper jag den på stört! Ha det bra! :)

Hej Björn.

Du är inte sugen på ett dressigt byte mot RWn.
Sitter på en fin Davosa automat på rios kroko om intresse finnes?:)
Ha det gött mvh Cykelhenke

Casion är inte längre till salu.. Jag ångrar mig helt enkelt :)

Raymond weil får gå för 2100kr (massor med pang för pengen) original-prislapp som låg med i boxen står det 7500kr på...
Klockan är i så gott som nyskick och har nytt batteri sedan ett par veckor tillbaka.
yha8ybyz.jpg
2erehabu.jpg
asu2u3a9.jpg

Tillbaka
Topp