• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Luciagig (Stockholm)

KXII

Cartier
Pris
1
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
henriktrygg.png

Tjenare tjenare,

På min fritid sjunger jag kör med gamla kompisar. Vi har nu en ny-etablerad kör som sjunger varje vecka. Varför tar jag upp detta här på klocksnack, jo det ska jag berätta: Snart blir det mörkt här uppe och den dunkla tiden blir upplyst av adventsljusstakar, jul-pynt, men även luciatraditioner. Allt från ljus, till musik. Vi som kör har stor erfarenhet av lucia-konserter (globen, utlandskonserter, tele2-arena) och letar som gissat efter lucia-gig.

Har ni ett stort event, eller så jobbar ni kanske på ett företag där det skulle uppskattas med ett luciatåg fyllt med fantastisk körsång, om ni har det är det bara att kontakta mig. Vad priset är beror på allt från hur långt ni vill att giget ska va och hur många ni vill som ska gå i tåget (kan va några få luciasånger med endast 8 sångare, alternativt ett längre luciatåg med cirka 20 personer). Tyvärr tar vi endast emot gig här i Stockholm iom. att alla sångare bor och jobbar/studerar här.

Ser fram emot att höra utav er.
Mvh

För ni som undrar (och även kanske några som förstått detta): vi är gamla studenter från Adolf Fredriks musikklasser och Stockholms musikgymnasium (kungsholmens gymnasium) och vissa av oss har sjungit med varandra så länge som vi minns! :)
Om du har sjungit tidigare och vill sjunga igen, skicka ett meddelande till mig, vi söker alltid nya sångare (som alltid; prio tenorer)

Lånad bild, foto: Henrik Trygg
Om Admin tycker att inlägget passar bättre i en annan avdelning så är det bara att flytta på den, tänkte att det här var bästa stället. :)
 
Senast ändrad:
Topp