Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har bestämt oss för att byta datum pga att många är bortresta.Då var det dax för rikets nordligaste GTG i Luleå lördag 29e april.
PMa mig eller @R0B snarast möjligt så att vi kan styra upp lämplig lokal.
Korv och makaroner samt alkoholhaltiga drycker kommer givetvis att erbjudas.
Väl mött!
Bra!Oj oj oj! Tror nog att detta ska fungera. Taggar @dauit också![]()
Synd men det går fler tåg.Kan tyvärr inte den dagen, men är gärna med nästa gång!![]()
Jag kan!Oj oj oj! Tror nog att detta ska fungera. Taggar @dauit också![]()
Sista GTGn?Jag kan!
Måste ju fira med att man tar examen med sista gtg:n i Luleå, för min del.
Jag tar ju också examen men planerar definitivt fler Norrland-GTGs!Jag kan!
Måste ju fira med att man tar examen med sista gtg:n i Luleå, för min del.
Drar ned till Sthlm för jobb tyvärr. Men, om nästa datum tillfaller under rätt omständigheter kanske det blir en weekend upp, är inte omöjligSista GTGn?
OK, synd men vi lär väl synas vid något annat tillfälle.Måste tyvärr banga den här gången. För mycket annan skit i görningen.
Du får svänga förbi Gargnäs i sommar...OK, synd men vi lär väl synas vid något annat tillfälle.
Ja varför inteDu får svänga förbi Gargnäs i sommar...![]()
Du kan väl skicka Speedyn så får vi leka lite med denKan inte komma
OK du är välkommen.Blir dessvärre svårt även denna helg att kunna närvara... Räkna inte med mig, men kan eventuellt dyka upp lite senare!![]()
Dottern har kalas, det går före för min del. Ha så skoj.
OBS!
Nytt datum blir Lördag 6e Maj.
@R0B
@Peppo
@StarMan
@Patrik J
@marer
@AdmAndrssn
@ollkli
@pederr
@Gentle_Giant
@Wettex
@inox
@Schildfat
@lyhre
@Axwell
@joheng
Ingen verkar vara i stan denna helg, så vi ställer in och återkommer till hösten.jag är tyvärr bortrest.