• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Luminox Navy Seal Chronograph PB

Tellus8

Omega
Pris
4.500 SEK
Returpolicy
Om något avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer/byter min Navy Seal med ref XS.3590.NSF.SET.

Pris: 4.900 SEK PB: 4.500 SEK

Jag köpte den nu i januari 2024 och har använt den 5 ggr. Skicket är därför mycket gott, kan inte se någon skillnad mot när jag packade upp den.
Det som ingår är det som kom med när den köptes, se bild nedan. Natobandet är använt 3 dagar och gummibandet 2.

Detaljer och specifikationer från tillverkare: https://eu.luminox.com/products/navy-seal-foundation-chronograph-45-mm-taucheruhr-3590-nsf-set

Sjukt cool klocka och det finns bara två anledningar till att den får gå iväg så fort. Med sina 45 mm är den lite stor för mina 17 cm handleder (tycker jag) plus att jag har svårt att vara utan all mätdata jag får från min Garmin.

Affär kan ske F2F i Falun alt så skickar jag den på valfritt vis på köparens risk och bekostnad.

Bytes gärna (ej rangordnat, allt lika intressant). Bytesvärde är samma som vid försäljning.:

  • Sjöö Sandström Royal Steel Classic med svart tavla och guldindex (pengar från mitt håll givetvis).
  • Seiko 5 Sports Field GMT (den rostfritt stål med svart tavla, ref SSK023).
  • Malm Whitefox, den svarta med DLC coating. Helst den (äldre?) modellen med en vit räv på subdial ist för det grå/vit/svarta camo-mönstret.

Länk till min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/tellus8.123206/

Mvh Tellus8


20240308_111508.jpg 20240308_110238.jpg
 
Senast ändrad:
Topp