• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch, fredag

Nexus

Panerai
Dricker fulöl och lyssnar på marschmusik. Skiter i att tråden är fel, jag behöver bättra på min postcount.
IMG_20140702_213549.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
SLUT PÅ SKUMPA? Sitter du i isoleringscell just nu förstår jag att du fått i dig allt bubbel innan 23, men annars är det katastrof.
Jag är inte hemma. Bara lite ful-whiskey kvar i huset. Jobb i morgon innebär tidig sänggång. Konstatrade just att jag börja bli lite bakis. Lätt hänt om man börjar tidigt och har begränsad mängd.

Är det tysk marchmusik du föredrar?
 

Nexus

Panerai
Jag är inte hemma. Bara lite ful-whiskey kvar i huset. Jobb i morgon innebär tidig sänggång. Konstatrade just att jag börja bli lite bakis. Lätt hänt om man börjar tidigt och har begränsad mängd.

Är det tysk marchmusik du föredrar?
Jag är ganska flexibel där, men Preussen är ohotad etta när det kommer till producenter.
 
Topp