• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lundgren

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ni som gjort affärer med mig skriv en rad eller två :)
Mvh Lundgren
 
Senast ändrad:

audotcom

Panerai
Köpt en Orient av Lundgren. Inga konstigheter, snabb och bra kommunikation och klockan var bra packad och helt enligt beskrivning. En goodguy.
 

Majje63

Omega
2-Faktor
Sålt en seiko monster. Bra kontakt. Snabb betalning. Delade med sig av den kända frustrationen när man vet att klockan e på utlämningsstället men man kommer inte få den av olika orsaker. Mos def goodguy
 
@Lundgren var snabb och trevlig med allt i hela processen. Lundgren köpte min stålis. Affären var klar på några minuter, från första mejlet till Swish in på mitt konto. Hoppas det blir affärer i framtiden med denna gentleman och GG!
 

Marand

Cartier
2-Faktor
Goodguy!
Jag köpte en klocka av Lundgren nu i veckan efter lite snabb korrespondens. Klockan skickades samma dag. Levererades omsorgsfullt paketerad och motsvarade beskrivningen. Förordar denna säljare, som dessutom sportar ett föredömligt handledsmått!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till herr @Lundgren på distans , trevlig och rak kommunikation med rask påföljande betalning. Allt super, 100% GG.

Uppdatering: Det satt ett defekt urverk i klockan som jag tyvärr missade då klockan ej var uppackad, herr @Lundgren fick naturligtvis returnera klockan utan några som helst invändningar när det uppdagades. Tidigare omdömet står självklart kvar som mycket positiv affärsupplevelse!
 
Senast ändrad:
Topp