• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunkan

Romelstorp

Breitling
Köpte en Omega Speedmaster FOIS av Lunkan.
Mycket trevligt bemötande och skickade snabbt och informerade mycket bra

Kan rekommendera att göra affärer med denna man

//Ola
 

gurta_g

Cartier
Sålt en GMT C till lunkan! Snabb och smidig affär utan massa knorr. Av en slump så kunde jag lämna klockan f2f, mycket trevlig kille! Skulle gärna göra affär igen:)
 

JaegerHunter

Breitling
Jag har sålt en JLC till Lunkan. Trevlig kontakt, snabb respons och flexibel i det praktiska. Mina varmaste rekommendationer till att handla med honom helt enkelt!
 

FEPE

Omega
Har gjort en bytesaffär med @Lunkan med en Daytona vs. en Aero Bang - hur smidigt och bra som helst. Har även varit med när min bror köpt en AP RO av denna trevlig herre. 100% good guy, rekommenderas varmt!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Köpte en Rolex Sub (168000) av Lunkan igår. Mycket smidig affär och trevlig att göra affärer med. 100% GG.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Rolex till Lunkan, mycket smidig affär och tydlig kommunikation, gör gärna affär med denne herre igen. 100% Goodguy!
 

M.Nielsen

Breitling
Köpte en PO av honom som blev skickad snabbt och smidigt. Bra respons och otroligt trevlig att ha och göra med! Rekommenderas! 100% Goodguy
 
Lunkan förmedlade en affär med mig åt en kollega till sig och jag har bara gott att säga både om honom och kollegan. Gör gärna affär igen!
Goodguy!
 
Topp