En i min mening stentuff vintagedykare av märket Olma Sport. Klockan har fått en extern rengöring och fått glaset polerat bäst jag kunnat, de flesta repor är borta men några mindre repor finns kvar, men stör inte mig. Bruksspår finns på boetten. Ringen är vridbar och härligt spökig med en blågrå tavla som går väl ihop med bandet, och klockan håller tiden alldeles utmärkt. Har testat den under 2 dygn, och den hade ingen, av mig, märkbar avvikelse.
Priset jag vill ha är 800 kronor, men jag tar gärna emot bud! Klockan skickas i postens gröna med fri frakt, betalning via swish eller banköverföring.
Såld för 650SEK
Specs (Måtten är tagna med linjal)
Urverk: 17 Juveler med incabloc. Manuellt.
Diameter utan krona: ca 37 mm
Tjocklek: ca 10 mm (glas inräknat)
Lug to lug: ca 40 mm
Mått mellan hornen: 19/20 mm
Klockan kommer med ett sprillans nytt marinblått natoband på 20 mm, enbart använt för att ta bilder.
PM:a vid intresse för affär eller fler bilder!
Bilder
Först lite ögongodis med filter ala instagram
Utan filter:
Retur ges inom 24h om klockan inte är enligt beskrivning, kan skickas rek om köparen betalar rekavgiften.
Tack KS för annonsplatsen!
Priset jag vill ha är 800 kronor, men jag tar gärna emot bud! Klockan skickas i postens gröna med fri frakt, betalning via swish eller banköverföring.
Såld för 650SEK
Specs (Måtten är tagna med linjal)
Urverk: 17 Juveler med incabloc. Manuellt.
Diameter utan krona: ca 37 mm
Tjocklek: ca 10 mm (glas inräknat)
Lug to lug: ca 40 mm
Mått mellan hornen: 19/20 mm
Klockan kommer med ett sprillans nytt marinblått natoband på 20 mm, enbart använt för att ta bilder.
PM:a vid intresse för affär eller fler bilder!
Bilder
Först lite ögongodis med filter ala instagram

Utan filter:

Retur ges inom 24h om klockan inte är enligt beskrivning, kan skickas rek om köparen betalar rekavgiften.
Tack KS för annonsplatsen!
Senast ändrad: