• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Märkessolglasögon på nätet

Fredde76

Omega
Är sugen på att köpa ett par Tom Ford Snowdon solglasögon. Någon som har erfarenhet av att köpa solglasögon på nätet? Smartbuyglasses har ju mycket bra priser och verkar legit. Lite för bra kanske? Nån som handlat från dom och kan bekräfta äktheten?
Tips mottages varmt :)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Är sugen på att köpa ett par Tom Ford Snowdon solglasögon. Någon som har erfarenhet av att köpa solglasögon på nätet? Smartbuyglasses har ju mycket bra priser och verkar legit. Lite för bra kanske? Nån som handlat från dom och kan bekräfta äktheten?
Tips mottages varmt :)

Är det för bra för att vara sant...
Smartbuyglasses fabricerar sina omdömen, om du börjar läsa igenom dessa så märker du att de är väldigt snarlika och vissa återkommer exakt likadant flera gånger.
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Är sugen på att köpa ett par Tom Ford Snowdon solglasögon. Någon som har erfarenhet av att köpa solglasögon på nätet? Smartbuyglasses har ju mycket bra priser och verkar legit. Lite för bra kanske? Nån som handlat från dom och kan bekräfta äktheten?
Tips mottages varmt :)
Jag köpte ett par Tom Ford solglasögon därifrån förra året. Det var inga problem alls. Snabb leverans och allt var legit. Så ser inte några problem med sidan faktiskt :)
 

saittam86

Omega
Är sugen på att köpa ett par Tom Ford Snowdon solglasögon. Någon som har erfarenhet av att köpa solglasögon på nätet? Smartbuyglasses har ju mycket bra priser och verkar legit. Lite för bra kanske? Nån som handlat från dom och kan bekräfta äktheten?
Tips mottages varmt :)

Köpte ett par Persol därifrån i våras. Snabb leverans och inga som helst problem i övrigt heller! :)
 

Aelgen

Omega
Jag köpte ett par RayBan därifrån förra sommaren utan problem, ca 1000 kr billigare än i butik i Sverige så jag är nöjd. Beställde ett par D&G någon månad senare men dessa mailade de 2 veckor senare var slut i lager så fick tillbaka pengarna även om det tog nästan 2 veckor. Så gick 1 månad från beställning tills jag fått mina pengar tillbaka, lite i längsta laget men de svarade iallafall på mail under tiden.
Så kort och gott: jag kommer nog handla från dem igen.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Det verkar visst som jag har tokfel när jag läser vad ni andra skrivit! Jag fick dåliga vibbar bara, dels av priset och dels av deras väldigt homogena omdömen! Sorry om jag missledde TS!
 

Aelgen

Omega
Det verkar visst som jag har tokfel när jag läser vad ni andra skrivit! Jag fick dåliga vibbar bara, dels av priset och dels av deras väldigt homogena omdömen! Sorry om jag missledde TS!
Jag var själv precis lika skeptisk av just ovannämnda anledning, det finns liiite för många positiva omdömen... Men jag chansade ändå och blev som sagt nöjd, men förhåller mig fortfarande lite skeptisk till äktheten bland vissa av omdömena.
 

Fredde76

Omega
Har även hittat de solglasögon jag vill ha på UnitedShades.com. Verkar vara ett pålitligt ställe om man tittar på företagsinformationen men vad vet jag. Känns lite som ett lotteri om man får äkta eller fake hemskickat till sig.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Är de AD för sina märken eller handlar det om förhatlig "gråimport"?

Verkar vara "gråimport" såg jag nu på deras hemsida. Usch! :D
 
Topp